Wel eens een jointje gerookt, verder niet... Heb jij de liefdesbrieven/kaartjes bewaard van je ex(en)?
Nog geen ene moer haha, moet nog van alles doen hier in huis maar heb totaal geen zin... Heb je zin in de kerstdagen?
al die homeshopping programma's... al die overdreven vrolijke amerikanen die prutspul aanbieden... met welke beroemdheid zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
de noordpool.. ben gek op keizerpinguins stel voor je zou in een film mogen spelen, welke zou je dan doen en waarom?
mijn eigen gemaakte film, omdat het nog niet bestaat. als je een jongen was hoe zou je dan willen heten? (ik hoop dat dat een goeie nederlandse zin is )
Geen Dexter in ieder geval, zoals mijn moeder van plan was.... Ben nog steeds blij dat ik een meisje ben!haha Een stoere , vlotte naam... Al vind ik Italo wel super (van voetbalvrouwen) moet ik er alleen ook zo uitzien! Welk kledingstuk mag NOOIT meer in de mode komen??
Een drollenvanger! Of is dat alweer mode? Ik ken trouwens een superknappe, aardige Dexter dus ik vind het wel een leuke naam Wat vind je de mooiste plek op de wereld waar je ooit geweest bent?
Het bed!!!! Daar lig ik momenteel heeeeel wat uurtjes in op een dag als je voor 1 dag een man mocht zijn, wat zou je dan als eerste doen?