wij kijken heel weinig dvd's, wij zetten alles op onze popcorn(harddisk) Wat zou je vandaag het liefst willen gaan doen?
Lekker kleding shoppen voor mn kids (en een beetje voor mezelf), maar helaas is het geld even een beetje op Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
Lekker de hele dag met mijn zoontje bezig te zijn! Knutselen, spelletjes, voorlezen, stuk fietsen, wandelen, etc. Werk dus niet Wat heb je dit weekend gedaan?
gister op een rommelmarkt gestaan en vanavond naar een concert verder lekker met me gezinnetje bezig geweest. wat voor werk doen jullie?
ik ben werkzaam bij de xenos als verkoopster voor 16 uur per week. wanneer heb je voor het laatst echt goed gelachen?
Eergisteren hier op het forum over onder de douche plassen, tranen over mijn wangen. Wat heb je gegeten?
als ontbijt net toast en de afgelopen 2 dagen geBBQed dus voorlopig geen vlees meer voor mij Ga je een drukke week tegemoet?
omdat ze daar niet aan zomertijd en wintertijd doen en onze klok dan weer gelijk staat met die van ZA. waarom is er snachts nooit iets leuks op tv?
*proest* comedy central is toch wel leuk soms Omdat mannen gewoon dom zijn.. Waarom knippen zoveel mannen hun teennagels niet regelmatig?
omdat ze het zo leuk vinden om rode pijnlijke strepen op onze mooie gladde beentjes te trekken met die scherpe nagels. waarom lachen mannen zo hard om zichzelf als ze een scheet laten?
omdat ze zich toch schamen en dan maar dom gaan lachen.. Waarom mogen wij vrouwen niet zo asociaal een scheet laten als de mannen?