Mamabeer, omdat ik in de zomer vaak onverzorgde teennagels zie bij mannen. En mn exvriend die heeft eens mn teen tot goed bloedens aan toe opengehaald, de tegels zaten onder en ik maar denken dat één van onze kittens een bloedend pootje had ofzo. Ikke kijk comedy central.. Wat is je favoriete programma?
van comedy central? ik vind that 70's show altijd wel leuk om naar te kijken, en southpark, maar eigenlijk alles wat er snachts op is haha... beetje vaste prik geworden om comedy central te kijken, daar komen tenminste niet zo veel sexreclames tussendoor.
oops sorry! Omdat mannen naar sex kijken leuk vinden en vrouwen niet! Is vast een man die dat bedacht heeft Waarom zeggen mannen altijd "zo romantisch als in een film komt alleen maar in een film voor!" als je weer zit te zwijmelen bij een huwelijksaanzoek ofzo...
Ik spring er tussen: Omdat mannen denken dat ze niet zo romantisch kunnen zijn / of het is ze teveel moeite. Waarom hangt de een de wc rol met het papier naar de muur om af te rollen en de ander weer net de andere kant op?
Of gourmetten met de familie, of aardappeltjes uit de frituur met haricots verts en varkenhaas. Niet heel bijzonder maar dat aten we altijd thuis met kerst. Wat doen jullie met sinterklaas?
Met onze vriendengroep hebben we een surprise gemaakt voor elkaar en grappige gedichten daarbij hebben we natuurlijk echte sinterklaas lekkernijen chocolade letters, pepernoten, taaitaai, marsepijn, speculaas etc. Wat zou je willen als Sinterklaas echt zou bestaan?
haha echt een vraag voor mij! ik maak er toch zo'n 1000 per maand soms wat meer. Hoe vaak scheer je,je per week?