dat mijn kinderen later een gelukkig leven krijgen Als je later 80 bent hoe zie je,jezelf dan in die tijd?
Als een oud omaatje samen aan het genieten met opaatje van de kinderen en klein kinderen misschien ook wel achterkleinkinderen. Wat zou je doen, je wordt wakker en je bent opeens 70?
Als het koud is zoals vandaag en ik mn gaskachel niet aankrijg...:x Wat voor kerstversiering heb jij allemaal in je huis in december?
Ik had altijd een boom met allerhande kerstversieringen (namen altijd iets mee van onze reizen), maar met katten is dat niet heel handig. Weet het dus nog niet.... Spaar je iets?
Zwemmen,kick and punchen, series volgen en DSen. Hebben je een vaste winkel waar je de meeste kleding koopt zo ja...welke?
D-E-P-T, Zarra en H&M dit zijn meestal de winkels waar ik heen ga maar ga ook nog andere winkels binnen als ze iets leuks hebben. Wat is je favoriete muziek?
Lekkere goude oudes zoals de pointer sisters, queen en michael Jackson Hebben jullie je zomervakantie al geplant of heb je al een idee waar je heen wilt?
Australië, maar zal pas over een jaar of 15/20 zijn als Milan wat meer zelfstandig is. Zou je op vakantie gaan en je kindje bij je ouders ofzo laten? (ik niet trouwens)
Nee, niet dat mijn ouders niet goed er voor zorgen maar ik neem mijn kindje gewoon mee (heb nog wel geen kinderen) anders ga ik niet op vakantie. Wat is je favoriete snoep?
Ik lust geen warme thee. Maar drink wel Ice Tea en dan van Lipton Green Tea. Was is je lievelings drinken?
Met een eigen bedrijfje is het heel normaal dat je soms in het weekend werk maar meestal niet. Wat is je leukste vakantie?