leuke site zeg, wist niet dat verdrinking het grootste gevaar is in een woestijn!!! zo weet je nog eens wat
Naar Austalië. Altijd al een keer heen gewild. Als je man een trio voor zou stellen, zou je daar dan op in gaan? (Cynnie, veel succes morgen!!)
ja toen ik een stuk jonger was. best een grappig verhaal...we hadden gala van school en de dag ervoor had mijn vriendin de haren geverfd maar er zat blijkbaar een verkeerde tube in en dr haar was inplaats van bruin..blauw geworden haha en ze had geen geld meer..en tja je wilt niet met een blauwe kop op je gala komen dus toen hadden we besloten om het maar mee te nemen. Heb jij een allergie en wat voor een?
Nee. Tenminste niet zover ik weet. Maar vorige week zaterdag wel last van allergische reactie gehad, waardoor mn gezicht een hele dag knalrood was. En daardoor is mn gezicht nog steeds mega droog, terwijl ik daar nooit last van heb. Maak jij je huis extra schoon als je verjaardagsvisite krijg, of denk je: met al die visite wordt het toch weer vies?
Ik maak mijn huisje altijd wel extra schoon. En als dan de visite weer is geweest dan boen ik de volgende dag weer net zo vrolijk mijn huisje weer schoon. we hebben (tot nu toe) maar 1 verjaardag per jaar want we vieren het samen. Wat wel balen is... Net gestofzuigd en dan twee honden over de vloer die de helft van hun haren als een spoor achter zich laten.. Das vervelender dan na de visite je huisje weer aan kant maken vind ik. Verlanglijstje voor kerst: Zet je er (nu nog) dingen op voor jezelf of voor de aankomende baby..?
Wij doen niet aan kerst hihi Wat vind je het leukst aan kerst is hetr de sfeer of het lekker eten of toch de cadeautjes???
Absoluut de sfeer! Cadeautjes doen we niet met Kerstmis en het eten vind ik niet zo belangrijk. Wat wil je absoluut in je leven meegemaakt hebben?
ik wil 1 keer in me leven een bevalling hebben meegemaakt van een ander. en op nummer 2 staat een reis naar kuala lumpur
Ik ben heel erg bang voor alleen maar water om me heen. Ik zou dus nooit met een zeilbootje een overtocht kunnen maken....brrrrrrr!!! Wat is de ergste nachtmerrie die je ooit hebt gehad?