Oei... Israël lijkt me heeeeeeel mooi... maar ook wel eng eigenlijk Als je in de huid van iemand anders mocht kruipen... wie zou dat dan zijn?
Ik zal eerst lekker een rondreis gaan maken daarna zal ik me ouders wat schenken en me sis en een autotje kopen ben het OV zooowww zat en de rest gaan we van rentenieren ojah en nog wat naar het goede doel natuurlijk. Koop jij ook altijd een staatslot
Gezelligheid met je familie met lekker eten en een kersboom (ben niet gelovig dus denk niet aan de geboorte van het kinneke jezus) Ben je wel eens naar de Winter Efteling geweest?
nu denk je er toch aan hahaha... anders had je het niet getypt Nee nog niet niet de winter Efteling geweest? Ben je al eens naar de kerstparade in Disneyland geweest?
Nee daar ben ik niet geweest!! lijkt me wel super gaaf!! Hoop jij ook zo op een witte kerst dit jaar?
Nee das geen must voor mij... Kvind het wel mooi... maar echt er op hopen doe ik niet... Wat voor kleur is de versiering in je kerstboom?
een lekkere ontspannende massageolie of een mooi set rode lingerie. wat gaan jullie met de kerstdagen ondernemen
In dit geval is de wens voor mijn moeder. Ik wens dat de kanker van mijn moeder onderhand eens opsodemieterd uit haar lijf. Dit begint tegen onmenselijkheid aan te zitten.:x Mocht dat te veel gevraagd zijn, wens ik dat ze van-waar-dan-ook-en-van-wie-dan-ook de kracht zal krijgen om er op haar manier mee om te weten gaan. Hoe dan ook, mam, ik ben er voor je en ik hou van je. Wat is de meest gekke stunt die je ooit uitgehaald hebt?
nee dat intresseert me nou echt de rozen vuurwerk. we kopen wel wanneer t mag althans mijn man dan he! heb je een leuke schoonmoeder?
Ik heb een leuke schoonmoeder, heb het erg getroffen met haar! Ik kan mezelf zijn bij haar en we drinken af en toe samen flesje witte wijn Wat vind je van de "open" nederlandse cultuur?