nee ben ik eigenlijk niet bang voor... of het moet al heeeeeeeeeeeel erg zijn... ga je nog schaatsen deze winter??? (mag ook op kunstbaan zijn natuurlijk hahaha)
Drukker als met 3 denk ik.... verder wou ik het niet weten... Moet je kindje ook weer snel geprikt worden voor de 2e mex. griepprik?
schoonmaken, is inmiddels ook gebeurt en zo oudste van school halen..verder niks Wat is jou lievelingsboek?
Die van Sophie Kinsella vind ik allemaal super mooi!!!! Een echte aanrader als je wilt lachen!! Waar draait kerst bij jou om??
iemand die goed in zijn of haar vel zit.. dik of dun... als jij jezelf maar de mooiste vind! wat vind jij het lekkerste standje in de slaapkamer???
Op mijn zij met mijn ogen dicht en smorgens pas weer wakker worden Zou je van het Koningshuis af willen en naar een presidentschap?
Ja hoor, 1 persoon die belangrijke keuzes maakt en daar ook z'n verantwoordelijkheid voor neemt. () Waarom zou jij wel of niet wilen emigreren naar een ander land?
Ik wil niet emigreren omdat ik hier alles heb; familie, vrienden, werk, huis etc. Wat is het leukste kerstcadeau wat je tot nu toe gekregen hebt?
Het leukste kerscadeau wat ik gekregen heb: Een Zilveren ketting, met een bedeltje eraan. Wat zou jij voor kerst willen hebben dit jaar?
Wat ik met de kerstdagen aantrek; een dikke wollen trui met een panthalon. Wat gaan jullie eten met de kerst??
Kerstavond: Broccoli met sausje aardappelrozetjes uit de oven 'Kat's Kip' (Heeft mijn stiefdochter zo gedoopt.) Stukjes kipfilet, gepaneerd met een hele hoop knoflook en zelfgemaakte chocolademousse als dessert. 1e kerstdag: Komen moeder met haar partner eten Vooraf: Gevolde champignons of gamba's met tomatensaus Hoofdgerecht:Zelfgemaakte aardappelkkroketjes Varkenshaas met pepersaus witlofschotel of sperzieboontjes met gebakke spekjes erin nagerecht: ijstaart 2e kerstdag; Heb ik nog niet overnagedacht, maar een ding is zeker: Ik ben niet degene die kookt! Welke kleur kerstballen overheerst in jullie boom?