Geen leuke plannen, huis opruimen en de boel thuis draaiende houden omdat manlief erg druk is met werk momenteel. Al meer dan 2 maanden erge slaaptekort, dus zie erg tegen het weekend op. Mijn vraag: Wat vind je van de "open" nederlandse cultuur?
Wat is er open aan?Ik vind Nederlanders juist bekrompen en kortzichtig.Australiers bv,die zijn pas open. Wat ga je met de kerstdagen doen?
Kerstavond diner bij ons, 1e Kerstdag bij mijn broer en aanhang, 2e Kerstdag bij mijn schoonmoeder. Wat is het boek dat je het laatst hebt gelezen?
Het boek wat ik voor het laatst gelezen heb is; Er komt een vrouw bij de dokter Hou jij van boeken lezen?
Jah vind het geweldig ik lees echt heel veel momenteel ben ik bezig met Mannen die vrouwen haten! goed boek! Heb je wel eens de nijmegse vierdaagse gelopen?
Mijn goeie voornemens zijn stoppen met roken, en wat meer aan mijzelf denken ipv aan anderen Wat voor plannen heb jij in 2010?
Buitenland: Brazilië en Nederland: ergens landelijk of in een gezellige kleine stad of dorp. Zou je liever ergens anders wonen, dan waar je nu woont?
Heb wel het ideale huis (met de paarden erbij) maar staat helaas niet in een bosrijk gebied, daar zou ik heeel graag willen wonen. Ook een iets warmer land zou fijn zijn! Wat is je slechtste aankoop geweest in 2009?
De kerstboom (viel al uit tijdens het versieren .... en dan bedoel ik echt uitvallen .... kale takken. Is een zeker niet goedkope Nordman). Heb jij de kerstboom al staan?
Nee slecht he...maar we konden nog geen mooie echte vinden dus ik denk dat ik het dit jaar maar oversla we vieren kerst toch niet thuis... Welke kleur kerstversiering heb je?
Rood met zilver. Wel een neppert! haha Maar hij is wel mooi geworden. Wat gaan jullie doen op 3de kerstdag?
Over op vakantie gaan maar me vriend zag er ineens heel anders uit was een beetje vaag! Welke kleur kan echt niet in een kersboom?
oeps dubbel, ik eet vandaag gebakken aardappels, zalm en doperwtjes en worteltjes Hoe ziet bij jullie het kerstdiner eruit?