kleine ligt net op bed, dus ff door het huis heen met een lap (als ik achter de laptop vandaan kan komen) verder even naar de stad! En jij?
ik ben nu hard aant werk, straks naar mijn ouders om Anoeska te halen, dan eten, kleine naar bed en een beetje tv kijken. Wat is vind je het mooiste moment van 2009?
niet echt goede voornemens, maar gewoon doorgaan met wat ik al bereikt heb, gestopt met roken, begonnen met sporten, bijna op begingewicht voor zwangerschap... dus het laatste gaan we nu helemaal realiseren! Vind jullie kindje een hobbelpaard leuk?
Gisteren, werd helemaal gek van de pijn in mijn rug. En baalde vreselijk dat ik de laatste tijd weinig leuke dingen meer kan doen, omdat de zwangerschap zo zwaar is voor mij. Hoe ziet jou favo-zondag eruit?
haren door mekaar lekker lui op de bank en met de kids spelen. Of juist erop uit naar de dierentuin ofzo. we hebben een jaar abbo dus dat is wel handig. Welke dag in de week is je favoriete dag en waarom?
nee! maar me vriend is gek van voetbal, en als ie wilt kijken , kijk ik wel mee..zo vaak vraagt ie het niet hihi..al dat ie dat wel mag hoor. vind jij ook dat de mensen steeds meer gehaast en gestrest zijn? bha
bleehh ja echt wel, word er niet goed van! vooral op sbs6! zit je een goede film te kijken ,komt er om t halfuur wel reclame! bhabhaah hekel aan! Heb je al leuke plannen voor het begin van het Nieuwe jaar?
nee nog niet echt, morgen even fijn nieuwjaar wensen bij ouders (daar zijn ook gelijk mijn broers met fam, dus alles in 1 keer klaar!!) Heb je goede voornemens voor het komende jaar?
niet echt, nouja.. ik ga dit jaar echt proberen om iedereen een verjaardagskaart te sturen! ik vergeet dat altijd, dus dan maar weer een smsje! Heb je al vakantieplannen?
Bij mij thuis, want mijn vriend kan erg lekker koken Kijk jij naar je wc papiertje nadat je hebt afgeveegd?