Van de geur van stoffig, zanderig, warm weer. Het doet me denken aan onze geweldige vakantie naar de woestijnen van Arizona toen ik 14 was, en mijn huwelijksreis 5 jaar later naar Griekenland. Heerlijk dat zand door je haar, en die warme geur van zon en zand samen. Wat is het mooiste (fysieke, dus in pakpapier ingepakte) cadeau wat je ooit gekregen hebt?
poe...of het het allermooist was weet ik niet, maar wat ik wel heel lief vond was het horloge wat ik een paar jaar geleden van mijn man kreeg, hij vind het zo moeilijk om iets voor mij uit te zoeken en had hier de hele middag over gedaan. Lief! Wat is jouw favoriete tv-programma in het weekend?
Afhankelijk van het seizoen: Dexter, maar binnenkort weer 24! Waar heb je het laatste om moeten huilen??? (wat een leuk onderwerp, hihi)
verplicht familiefeest, ik heb daar echt helemaal geen zin meer in na al die verplichte bezoekjes tijdens de feestdagen, baaahh Wat doe je voor werk?
Ik ben huisvrouw en steun en toeverlaat voor mijn vriendinnen. wat moet jou kind doen dat je hem/haar nooit meer wilt zien?
nou even deze topic uppen en ik moet zeggen ik vond het een moeilijke vraag... ik weet niet ...ze zeggen altijd het blijft je kind en het is je eigen vlees en bloed...maar ja als mijn zoon ooit zijn vriendin of kinderen helemaal lens slaat tja dan ga ik denk ik ook wel effe heeel erg flippen. ben je wel eens soms in je eigen als moeder of partner of als persoon teleur gesteld?
Tuurlijk! Ik denk dat iedereen wel eens iets doet waarvan je achteraf denkt: 'Als een ander dat gedaan had, dan was ik in hem/haar teleurgesteld.' Dus in feite ben je dan ook teleurgesteld in jezelf... Noem iets op waarvan je absoluut niet wilt dat je omgeving het te weten komt.
whihi dat ik wel eens in me neus peuter en dan de bullies opeet whaha Wat heb je wel eens gedaan waarvoor je je echt dood schaamt?
lekker rosti,met hamburger met gebakken uien, en zelf gemaakt salade,met tomaat,geraspte kaas,croutons,uien en dressing! mmm zo aan beginnen,heb er zin in! ga je op vakantie dit jaar? zo niet ,waarom niet?
nee! zijn nieuwe caravan aan het bouwen.. dus daar lekker in genieten.. en heb geen boompje met euro;s Al gevallen met dit weer?
gelukkig niet! zal blij zijn als het allemaal weg is,bha! stomme sneeuw!:x ben je wel is in Centerparcs geweest,zoja, welk park?
Ja, vrijdag gezellig avondje met meiden (de mannen gaan pokeren) en zaterdag op mijn lieve neefje en nichtje passen. Gaan jullie ook "Wie is de mol" volgen?