nee, heb ik eigenlijk nog nooit gevolgt, dus ga deze keer ook niet volgen denk ik! Ben je nu ook ondertussen aan het tv kijken?
Nee, maar ik luister er wel naar; het journaal staat aan. Heb je ook in de gaten Sanne dat we de hele tijd op dezelfde dingen reageren? Oftewel de vraag: Maken jullie ook altijd een vast forumrondje?
haha, ja! Eerste even door de lounge, dan richting spelletjes, ff alles reageren, meerdere keren, haha.. Daarna even richting baby en dreumes en weer terug naar de lounge..! haha Heb jij dat ook?
Ja, ik kijk meestal eerst bij de september-2008-mama's, daarna bij de december-2006-mama's. Als ik daar geweest ben, ga ik bij de 35+-mama's kijken en als ik dan nog niet genoeg gekletst heb, neem ik wel eens een kijkje bij de spelletjes... Als je één dag uit je leven zou mogen overdoen, welke zou dat zijn? En dan doel ik niet op het opnieuw beleven van je mooiste dag, maar de kans krijgen om een andere keuze te maken dan je destijds deed...
ja dat was voor dat mijn vader overleed 25 dec 1997.. ik zou die kerst ervoor langs hem gaan maar de plannen waren gewijzigd en ben dus niet geweest en hij is die dag erna overleden...heb daar nog steeds spijt van... kijk jij vaak perdag op je mobiele telefoon?
in italie op een eiland maar ik weet de naam niet meer. Waar wil jij echt ooit een keer op vakantie gaan maar niet kan omdat het te duur is?
Ik zal een keer naar antartica (of hoe je het ook schrijft) willen met zon schip lijkt me zooowww geweldig Als je een meisje zou krijgen welke naar zal ze dan krijgen?
DWDD is het enige wat dagelijke vaste prik is (ben stiekem een beetje verliefd op matthijs, lol ) En voor boer zoekt vrouw blijf ik thuis. Welk huishoudelijk klusje stel je vaak uit?
huu nee niet zo veel meer, vroeger toen ik thuis woonde ging ik altijd met me fiets naar me werk, maar mu kan dat niet meer. maar zodra het zonnetje meer gaat schijnen ga ik zeker meer fietsen! heerlijk! Heb je ook zo'n zin in de zomer, heerlijk aan het strand?
ja eindelijk eens een gewone prak van brocoli aardappels en een stukje vlees. van wat voor soort boeken hou je?