niet echt, ga niet heel me kleerkast omgooien omdat er weer wat nieuws in de mode is.. ga je binnekort naar de kapper,zoja,wat laat je dan doen?
liever niet haha, maar als ik iets moet noemen voor een aflevering van Friends (vond ik altijd al leuk maar ben nu heel erg verslaafd) wat is je lievelingsdier?
KONIJN! heb er zelf 3,mijn schatjes! ben zeker een dierenvriend,katten en honden net zo goed,maar konijn is me lievelingsdiertje! Eet je vaak fastfood?
weet t nog niet, miss eindje wandelen, tis heerlijk weer! heb je wel is met iemand een grapje uitgehaald,zoja,wat was dat?
Jah hoor een keer de muis van me collega op linkshandig ingesteld whaha duurde heel lang voordat ze het begreep dat er iets mis was lol Wat is je favoriete serie op TV?
Bij een vriendin wezen eten die net samen woont. gesport, de was, stofzuigen en dweilen Is het bij jou ook zo mistig?
Ja waarschijnlijk wel, dan heb ik inmiddels geen dikke buik meer en dus kan de kleine gezellig mee op stap. Wat ga jij vanavond doen?
Zumba met een collega helemaal zin in daarna nog lekker relaxen in de sauna! Phoe ben je ook al zo toe aan de zomer?