ECHT WEL! Mag van mij nu al beginnen! HEERLIJK!!! Ga je vanavond nog wat 'slechte' dingen eten,bv chips,nootjes,snoep?
Nu niet meer, maar toen die ellendige sneeuw er nog lag wel. Waarom heb je het laatst hardop gelachen?
Gisteravond toen we aan het eten waren bij van der valk, ik kan niet meer zoveel eten, denk omdat de kleine al me ruimte in beslag neemt hihi, dus was erg langzaam met eten,dus we zeiden tegen elkaar, ow zullen we het inpakken, of ja, zometeeb loopt t nog weg haha slaat nergens op, maar was wel grappig! Ga je dit jaar naar het buitenland,zoja waarnaartoe en hoelang?
Wij gaan in augustus 1 weekje naar Duitsland naar een park van Roompot Telt dat ook als buitenland? (dit is niet de volgende vraag ) Wat eet je morgenavond?
huu denk aardappels met slavink,en kijken nog wat voor groenten.hihi Wanneer heb je voor t laatst gezwommen?
1 broertje, stief broertje en een stiefzusje ( mogen die mee tellen ) Bestel je vaak spullen op internet!??
nee...MAAr wij gebruiken pampers en per pak 1 vaccin naar tetanus [rik...dus ik vind ja wie in de familie vind jij echt irrtant ?
Als mensen allemaal lopen te zeiken en te klagen! Geniet toch van elke dag! Gaat allemaal al snel genoeg! Wie is jouw Alles?
ik heb eigenlijk niet echt een fan. al ben altijd een klein beetje fan geweest van Micheal Jackson! Superster was het ,en supermuziek! zo STER krijgen we nooit meer! Hoe vaak ga je naar de stad?