Beatrix houd maandag avond haar toespraak

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door popje, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lol hoop ik ook anders is mijn zoon niet meer op zo'n speciale dag jarig hahaha

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dacht ik ook gelijk aan... we wachten af.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, maar dan kan je wel zeggen: Vroegaaaah, in MIJN tijd, toen had je nog Koninginnedag. Hihihi :D
    Ik denk dat Koninginnedag wel blijft hoor, is al zo lang traditie :)

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja ik denk ook aftreden.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij heeft ze weinig meer te beslissen dan wat ze 's ochtends op d'r beschuitje wil bij het ontbijt. Als er iemand in een vooraf bepaald keurslijf leeft, is zij het wel. Ze zal op de achtergrond heus wel wat te vertellen hebben hoor, maar zij is echt niet degene die het beleid in NL bepaalt.

Ik denk ook dat het gaat om aftreden. Volgens mij kan het niet het overlijden van Friso zijn, ik geloof nooit dat koningin Beatrix dat zelf zou aankondigen met een toespraak. Dat kun je toch ook niet vragen van een moeder? Bovendien was vandaag in het nieuws dat de hele familie dit jaar weer naar Lech gaat. Dat zouden ze vast niet naar buiten brengen op het moment dat Friso zou overlijden.

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha dat wel ja! maar zal hem niets zeggen. Hij is zelf, willem dan op 27 april jarig, kan best dat hij het verzet..maar wie weet

we wachten vol spanning af ;)

ik denk aftreden.

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja dat MOET!!

8. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    op de telegraaf staat met koeienletters dat ze af gaat treden.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het staat nu ook al in het nieuwsbericht dat ze haar aftreden bekend gaat maken.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Verwacht ook het aftreden.
    Toch even voor de tv vanavond. Historisch momentje.

11. Oh, doe dan maar verzetten, want dan moeten de schoolvakanties ook langer :D Dan past het niet meer in 1 week :p

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk ook aftreden. Ben heel benieuwd. Ik vind het ook wel tijd worden eerlijk gezegd. Ze word al best oud, heeft ook veel meegemaakt. Misschien goed als ze eens wat tot rust komt.

13. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ben benieuwd. Heb helemaal niks met het Koningshuis en wat mij betreft mogen ze het afschaffen. Denk ook niet dat Bea nog van belang is nu, aangezien het kabinet niet wil dat zij iets anders doet dan lintjes doorknippen. Zal Willem-Alex vast een leuke baan vinden, NOT.

14. Within

Within Niet meer actief

Iedereen gaat nu al uit van aftreden... Spannend, maken we dat ook een keer mee!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Koningin doet veel meer dan alleen maar lintjes doorknippen;)...dacht je dat ze die staatsbezoeken voor de lol doet?

16. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Misschien bedankt ze iedereen wel alleen voor de felicitaties.. Haha

17. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik hoop dat Willem Alexander een mooiere kroning krijgt dan Beatrix toen der tijd met het kroningsoproer.
    Vond dat erg jammer voor haar.

18. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Vast niet, maar ik zie niet in waarom dat voornamelijk van onze centen moet gebeuren. Dan maar een keertje minder op bezoek, zou NL goed doen. Tis toch crisis?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat denk je dat die bezoeken oplevert? Heel wat meer dan dat het kost hoor ;)

20. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis

Deel Deze Pagina