Nee, maar dan kan je wel zeggen: Vroegaaaah, in MIJN tijd, toen had je nog Koninginnedag. Hihihi Ik denk dat Koninginnedag wel blijft hoor, is al zo lang traditie
Volgens mij heeft ze weinig meer te beslissen dan wat ze 's ochtends op d'r beschuitje wil bij het ontbijt. Als er iemand in een vooraf bepaald keurslijf leeft, is zij het wel. Ze zal op de achtergrond heus wel wat te vertellen hebben hoor, maar zij is echt niet degene die het beleid in NL bepaalt. Ik denk ook dat het gaat om aftreden. Volgens mij kan het niet het overlijden van Friso zijn, ik geloof nooit dat koningin Beatrix dat zelf zou aankondigen met een toespraak. Dat kun je toch ook niet vragen van een moeder? Bovendien was vandaag in het nieuws dat de hele familie dit jaar weer naar Lech gaat. Dat zouden ze vast niet naar buiten brengen op het moment dat Friso zou overlijden.
hahaha dat wel ja! maar zal hem niets zeggen. Hij is zelf, willem dan op 27 april jarig, kan best dat hij het verzet..maar wie weet we wachten vol spanning af ik denk aftreden.
Oh, doe dan maar verzetten, want dan moeten de schoolvakanties ook langer Dan past het niet meer in 1 week
Ik denk ook aftreden. Ben heel benieuwd. Ik vind het ook wel tijd worden eerlijk gezegd. Ze word al best oud, heeft ook veel meegemaakt. Misschien goed als ze eens wat tot rust komt.
Ben benieuwd. Heb helemaal niks met het Koningshuis en wat mij betreft mogen ze het afschaffen. Denk ook niet dat Bea nog van belang is nu, aangezien het kabinet niet wil dat zij iets anders doet dan lintjes doorknippen. Zal Willem-Alex vast een leuke baan vinden, NOT.
Koningin doet veel meer dan alleen maar lintjes doorknippen...dacht je dat ze die staatsbezoeken voor de lol doet?
Ik hoop dat Willem Alexander een mooiere kroning krijgt dan Beatrix toen der tijd met het kroningsoproer. Vond dat erg jammer voor haar.
Vast niet, maar ik zie niet in waarom dat voornamelijk van onze centen moet gebeuren. Dan maar een keertje minder op bezoek, zou NL goed doen. Tis toch crisis?