Allebei niet zo leuk, sorry. Bo staat overigens wel bovenaan ons lijstje maar dan wel Bo en niet Beau.
Ik sluit me hier bij aan. Beau vind ik ook een wat kakkerige jongensnaam, terwijl ik Bo een vlotte meisjesnaam vindt. Nouk vind ik ok.
Hmmm begin nu toch te twijfelen over de schrijfwijze van Beau of Bo.....Onze eerste dochter heeft een naam met twee lettergrepen. Vind t zo kort ernaast lijken. Neig nu toch meer naar Nouk. Iemand die nog een leuke variant weet op Nouk? Maar dan 2 lettergrepen? Onze 1e dochter heeft ook een stoere meisjesnaam dat wel, dus eigenlijk zou Nouk ook prima kunnen.....aaaarghh hormonen
Beau zo geschreven vind ik ook echt een jongensnaam zou dan voor Bo gaan. Nouk vind ik een naam die niet helemaal af is.
Geen twee lettergreep naam maar ik ken iemand wiens dochter Nous heet. Dit vind ik ook echt heel leuk en had ik nog nooit eerder gehoord.
Beau is een jongensnaam, de vrouwelijke spelling is Bo. En Nouk? Nee. Zelfs mijn iPad vindt die naam onaf en wil er Anouk van maken 😂
Het is in t frans idd de mannelijke versie van belle. Maar ik heb hem idd ook vaker voorbij zien komen als meisjesnaam.....naar ons idee zou t best kunnen. Vind t nog steeds mooier geschreven als Bo
Sorry, vind Bo ook mooier dan Beau. Ik vind niet datje een naam met 2 lettergrepen moet kiezen ivm eerste kindie. Kiezen wat je mooi vindt!
Grappig, ik vind Bo juist een jongensnaam en Beau een meisjesnaam. Komt wellicht ook omdat ik een jongens Bo ken en een vrouw Beau. Maar ook de schrijfwijze Beau vind ik vrouwelijker. Nouk vind ik ook erg leuk!