He dames, Ben gewoon even nieuwsgierig welke jongensnaam jullie het leukste vinden ( je weet wel.. hormonen.. twijfels.. hihi) Dylan - stoer! deze vinden wij op het moment het leukst. Gebruiken deze ook nu ook regelmatig voor het wennen en gehoor Daan - blijft mooie naam maar zooo popu Daniel - klassieke mooie naam, maar verkeerde associatie mee.
Daan staat in de top 10 meeste gekozen namen geloof ik,dus zo eentje zou ik nooit doen. Daniel vind ik niks, beetje ouderwets Dylan vind ik dan de leukste
Zeker weten Daan! Maar ik hou dan ook van korte namen. Zeker voor een jongen. Dylan is mij te Engels.
Ik vind Daan erg leuk, maar wel al lang erg populair, dus ik zo eerder kiezen voor Daniël. Mooie, klassieke naam. Dylan vind ik niets, maar ik hou zelden van Engelse namen.
ik hou ook echt niet van engelse namen dus ik zou voor Daan gaan. Inderdaad wel wat populair maar dan zou ik even rondkijken hoeveel kinderen die Daan heten je hebt in de omgeving.
Dat kan maar dat hoeft niet. De Daniël die ik ken wordt nóóit Daan genoemd. Kies dus wel bewust voor het een of het ander.
Als je nog iets anders zoekt met een D en wat op Daan lijkt: ik hoorde laatst Daaf en vind dat ook wel een stoere naam!
Ha ja het is wel toevallig dat ze alle 3 met een D beginnen.. is niet bewust ik houdt zelf eigenlijk ook niet van engelse namen maar Dylan is zomaar een uitblinker.. mijn vriend en ik vinden Daan al jaren een mooie naam maar is nu zo popi.. goeie tip om even in mijn omgeving te kijken. Vriend van mijn nicht heet zo maar die zien we toch nooit (hooguit misschien 1x per jaar) dus daar heb ik geen moeite mee..
Daniel, dan kun je afkorten naar Daan. Dylan vind ik persoonlijk niet zo leuk - klinkt als drillen, billen, tja, in Nederland gewoon niet zo'n fijne klank