ARGH!! Ik ga uit irritatie niet eens meer naar de AH... Gewoonlijk keek ik even wat er in de bonus was en was het interessant, dan haalde ik dat. Nu moet ik dus als ik iets graag wil hebben EERT nog 2 andere 'bonus' artikelen uitzoeken om überhaupt korting te krijgen.. dan ben ik uiteindelijk duurder uit met 2 artikelen die ik in eerste instantie niet eens nodig had.. Jackpot... Jackpot voor de Appie... Ik kom wel weer terug als die domme actie afgelopen is.. (zo.. even mn irritaite kwijt )
Slimme gedaan toch? Ze hopen gewoon dat mensen meer dingen kopen dan ze anders zouden doen, om zo meer omzet te draaien.
Daarom neem ik de aanbieding die ik wel wilde kopen ook niet en besluit wel elders boodschappen te doen, helaas voor appie.
Elke winkel doet toch zulke dingen? Met bonussen ben je vaak meer kwijt dan zonder bonussen. Of het nu jackpots zijn of andere soorten van korting. Ooooo de coté d'or is een bonusartikel, dan neem ik die mee ipv die chocola wat eigenlijk nog 2 euro goedkoper is zonder bonus. Veel mensen laten zich daardoor vangen
Ja, natuurlijk werkt het ook zo. Maar soms zijn het artikelen die je toch al nodig hebt en die je dan mooi met korting kan krijgen. Dat scheelt dan wel.
maar als je dat 3e artikel niet nodig heb, dan koop je dat toch niet? 33% korting, dat is dus 1 product als je 3 gelijkwaardige producten zou kopen. als je die 3e niet koopt, dan kom je toch op t zelfde uit?
Ik ben juist heel erg blij met de Jackpot kortingen! Kan ik weer flink inslaan. Je mag trouwens ook 3 dezelfde Jackpot-artikelen kopen voor de 33% korting.
Dat wel, dat doe ik ook maar heel veel mensen trappen erin (ik ook soms) en kopen vanalles zodat ze het een jaar later nog in de kast hebben staan of 5kg bijkomen en geen idee hebben hoe dat toch komt
Ik controleer altijd mijn bonnetjes maar dat is met deze actie haast niet te doen want onderaan staat het totaal jackpotbedrag bij 21 euro met jackpot korting. Als je ook nog andere producten heb gekocht dan is niet duidelijk of alle jackpotbedragen wel zijn meegenomen. Vorige week ah pot groente in de aanbieding maar de haricot verts waren niet meegenomen. Thuis alles nagerekend maar zelfs dan is het nog lastig.
Bij onze AH staat op de bon een * voor de jackpot aanbiedingen zo kun je controleren of ze alles hebben meegenomen.
Als je 2 jackpot producten koopt krijg je het derde product gratis. Dus neem je dus wel 3 producten. Misschien handig om te weten wat het goedkoopste product is in de jackpot aanbiedingen.
Oooh, dat wist ik niet. Ik had ook nog wat producten met 35% kortingssticker dus misschien dat het me daarom is ontgaan.
Heel slim van de AH en bovendien.... alles wat je koopt in winkels koop jij met verlies en de winkels verkopen met winst. Als je over alles nadenkt ben je nog weleven bezig Heb zelf bij een drogisterij gewerkt waar ik wel eens de inkoopbon mocht inzien... Mascara van 16,99 verkoopprijs? Inkoopprijs van 4,-... Voila!
Ahh nou hier heb je vaak "2 voor de prijs van 1" of "1 voor 3 pond, twee voor 4 pond" dus dan "bespaar" je wel wat Of ben ik nou gek
Uiteindelijk is het allemaal marketing, echt niet om lief voor ons te doen. Ik vind het wel weer een leuke manier van opletten. Overigens doe ik gewoon mijn boodschappen en is het fijn als daar aanbiedingen tussen zitten.