Ik moest deze geniale auditie voor so you think you can dance echt even met jullie delen. Ik lach helemaal dubbel. Begijn doet auditie voor So You Think You Can Dance | 2BE Deze jongeman weet dus van niets dat hij auditie gaat doen, weet niet welke muziek e.d. Maar hij doet het echt fantastisch!
Had hem gezien... Heb wel het idee dat het beetje zelfde soort mensen zijn als de grote improvisatie show Maar erg om gelachen.
Oh hahaha hahaha echt ik lach niet zo snel zoals ik nu lach maar dit is echt geweldig hahaha. Wanneer beginnen deze audities? Of worden ze uit gezonden
Volgens mij is dit van vorig jaar of paar jaar terug. Momenteel heb je so you think you can dance, the next generation. Met kinderen tussen 9 en 14 jaar.
Haha en met een stalen gezicht 'ik wil proffesioneel danser worden' Cool, hij verraadt de boel niet..
Ja precies haha, echt supergrappig. En dat ook dat russisch praten. En gewoon hoe hij gaat dansen... heel serieus doet hij en dat maakt het zo leuk.
Briljant hahaha. Maar nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig wat Miss Euvgenia zei in het russisch en het antwoord wat hij gaf
Hij brabbelde maar wat. Jan vraagt is het echt russisch en zij knikt nee. hij is echt komisch. goed gereageerd!
Ik heb pijn in mijn wangen van het lachen, whaha geweldig! Dat Spank me baby, ik lag echt plat haha, en daarna dat 'Russische' terug gepraat, echt leuk!