Oh dat duurt inderdaad nog even voordat wij die aflevering te zien krijgen....als je verder nog maar niets verklapt
Ik vind die Mark helemaal geen nerd, zn kleding ook niet? En die Bart kan een leuke vent worden als ie zn haar kort doet en een leuk warrig kapsel maakt.
Nee dat vonden wij dus ook al. Bart? Ik weet even niet meer wie dat is, er is nog maar 1 aflevering geweest dus heb nog niet alle namen onder de knie
Ja inderdaad, dat zou niet raar staan. Vind hem wel grappig, hij heeft toch ook een bril en zijn bril altijd op zijn voorhoofd staan i.p.v. op zijn neus? haha
Die Bart is niet echt een nerd idd maar ik vind hem zeker ook niet knap. Ik heb sowieso niks met onzekere mannen...
ooooooooooooowww ik wil al van alles gaan verklappen woon ook in belgië dus heb ook al meer afleveringen gezien... maar ik verklap niks hoor
In belgië is deze reeks al bijna afgelopen! Vond ze niet zo leuk als de afgelopen reeksen, maar er zitten toch rare nerds tussen En één nerd wordt echt wel knap na de make over!