Mijn man en kinderen Dochter alleen laatste avond. Ik mag/kan niet ivm rugklachten, maar ik geniet van de rust even 's avonds
Wij kijken uit het raam! Hebben goed zicht op de verzamelplaats. Leuk joh, al die kids! Voor wie er meedoen: veel plezier!
Wij!! We hebben gisteren de eerste avond gelopen. Esmee vond het wel zwaar. Maar het is erg gezellig om mee te doen!
mijn zoontje heeft hem al gelopen (4 keer 5 kilometer, hij is 4 jaar) hij is zo trots op zijn medaille!
Hier is het een maand geleden al gelopen.Zoon heeft de vrijdagavond mee gelopen ( 5km ), samen met mijn man.
Wij niet, mijn zoontje is al moe als tie 500m moet lopen dus dan ga ik echt niet de avond vierdaagse lopen
Zou je dan niet juist elke dag met hem gaan lopen, moe na 500 meter gaat er bij mij echt niet in bij een gezond normaal kind, dan moet ie juist meer gaan bewegen, hier spelen ze elke dag buiten met mooi weer, rennen, fietsen e.d. en we wandelen veel dit was op zich makkelijk te doen voor een 4 jarige (met hier en daar wat aanmoediging natuurlijk) onze zoon heeft 4 avonden achter elkaar gelopen..