Ik heb dus mijn placenta voorliggen en ik voel mijn baby sinds week 18. Ik heb haar 1 keer echt kei en keihard voelen schoppen maar nu voel ik haar eigenlijk dagelijks wel maar niet meer zo hard als toen. Ik weet dat met placenta voor het minder aanvoelt. Maar ik wilde wel weten hoe jullie je baby voelen? Ik voel haar dagelijks, ik zie mijn buik ook bewegen enz maar ik hoor weleens verhalen van vrouwen die pijn hebben of echt hard is bij mij niet eigenlijk. Als ze schopt voel ik het ook wel goed hoor maar ik dacht dat het nog harder kon zeg maar
Ik heb de placenta ook voor liggen (dus voor op de buik). Ik voel de baby ook en zie mijn buik bewegen, maar het voelt niet hard aan. Wel als de baby laag schopt (blaas enzo). Maar heb echt niet het gevoel van: auw auw auw
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik zie mijn buik ook vaak bewegen, voel ons meisje ook heel goed maar het is niet superhard ofzo...niet dat het pijn doet....
Ook ik heb de placenta aan de voorkant liggen. Ik voelde de baby voor het eerst ook rond 18 weken. Daarna wel wat gerommel en aanwezig maar echt getrappel voelde ik pas rond 26 weken nu is het echte trappelen ook weer voorbij nu voel ik het alleen nog "verschuiven" Soms haalt het nog een keer lekker uit en dan heb ik voortaan wel echt pijn! Moest ik wel even aan wennen omdat ik dat helemaal niet kende.. Nog een nadeel in mijn geval is dat die placenta die aan de voorkant in combinatie met harde buikspieren het voor de vk heel moeilijk maakt om te bepalen hoe die ligt. Ze kunnen er niet goed doorheen voelen. Maar ik heb ook geen vergelijkings materiaal want het is mijn eerste dus ik weet ook niet wat ik "mis".
Ik heb de placenta ook voor liggen. Ik zie de buik vaak bewegen, en krijg vaak echt harde porren. Soms voelt het vervelend aan, beetje pijnlijk Is grappig als ik zit te lezen, en ik het boek op mijn buik laat rusten: Dan zie je dat boek omhoog vliegen En vorige week lag mijn vriend te luisteren, en kreeg ie een trap tegen z'n oor aan! Er zijn ook dagen bij dat ik die kleine meer voel schuiven dan dat ik echte trappen/porren voel.
ook ik heb placenta voorliggen. Mijn kleine kan heel hard schoppen! Zelfs daar waar de placenta ligt trapt ie zo hard tegenaan dat je het aan de buitenkant kunt voelen en zien! Maar meestal voel ik hem bovenin trappelen
Ik heb de placenta ook voor. Ik voelde de baby pas echt heel goed rond de 28 weken. Vanaf dat moment zijn de trappen steeds harder geworden. Daarvoor voelde ik af en toe iets bewegen, maar niet echt zo hard, dat mijn vriend het kan voelen. Dat kan pas echt sinds begin deze week. Nu zie ik af en toe zelfs een voetje uit mijn buik komen. Dus ook echt harde trappen. Niet pijnlijk trouwens.
Ik heb ook de placenta voor liggen. Ik voel de babay wel, maar niet zo hard dat ik mijn buik zi ebewegen of dat mijn man het kan voelen. Maar ik heb hoop, want ik zag dat Bosi het nu pas heeft dus nog 2 weekjes geduld hihi Nathasja
ik heb mijn placenta ook voor liggen. Hij ligt een beetje rond de navel en nog ietsje meer naar rechts. want ik voel ons kleintje voornamelijk aan de linkerkant trappen. inderdaad de ene keer harder als de andere keer. mijn buik zie ik ook alleen links bewegen, vandaag voel ik de kleine minder en dat had ik al een keer eerder. zat me vet zorgen te maken maar de VK zei dat de kleine gewoon verstopt zzat acht de placenta. denk dat dat nu ook zo is. voel de kleine soms heel hard en soms heel subtiel ergens onderin bij mijn darmen ofzo
Bedankt meiden. Ik voel haar wel zo schoppen dat ik het zie en dat mijn vriend het ook kan voelen. Maar omdat ik die 1 keer zo hard voelde dacht ik wow wat kan ze hard trappen maar daarna nooit meer zo keihard ervaren. Misschien over 1 week
Mijn placenta ligt links voor. Ik voel het dan ook met name rechts onderin mijn buik. Het is zo verschillend, soms vrij hard soms dagen alleen plopjes. Zie mijn buik rechts wel bewegen!Het is vooral als ik zelf rustig lig op mijn rug dat ik het goed voel. Ik voel het ook weleens tegen mijn darmen of blaas (ten minste dat denk ik) zal dan wel met de beentjes naar binnen gericht liggen. Vind dat een heel raar gevoel!
Mijn placenta ligt ook voor, ik voelde mijn baby al met een week of 16. Het zijn meer zachte schopjes zeg maar, maar die zijn uitstekend te voelen.
Hoi meiden, Ik heb mijn placenta ook voor liggen. Ik voelde beweging vanaf week 23. Ik voel en zie mijn buik goed bewegen. Soms ook best heftig. Maar niet pijnlijk, maar ik vraag me ook af of het echt pijnlijk kan zijn....? Ik ben zwanger van de 1e dus heb geen vergelijk met als de placenta aan de achterkant ligt... Groetjes Dee
hoi meiden, bij mij ligt de placenta ook voor. ik voel mijn meisje lekker trappen maar zeer en echt heftig niet. mijn man moet ook echt geduld hebben om het ook een keer te voelen. gr chantal.
Ook ik heb mijn placenta voor liggen! Ik voel ukkie vanaf week 18. Ik voel uk wel regelmatig schoppen, maar voel duidelijk verschil in ligging van uk! Als uk in stuit ligt dan voel ik het goed, lekker trappen op me doos! hahaha..maar als uk met zijn hoofd naar beneden of dwars ligt dan voel ik de schopjes wel, maar heel ligt. Het is dus duidelijkd at doordat de placenta voorligt de schopjes gedempt worden. Ik voel uk trouwens wel de hele dag door bewegen, beetje rommelig gevoel, echt zo een schuif gevoel, alsof je maag knort! Lief gevoel! hihihi
Bij Mij ligt de placenta ook voor, maar heb een heel beweeglijke baby! Ik voel het erg goed, soms pijnlijk, vooral tegen mijn blaas. Ik voelde de baby vanaf ongeveer 19 weken
Ja tegen de blaas voel ik haar dagelijks haa. Hebben jullie ook weleens dat je zelfs ervan schrikt omdat ze daar beneden schopt.
bij de eerste had ik de placenta voor liggen en voelde met 18 weken en ook erg duidelijk heeft ook de hele zwangerschap niet zeer gedaan bij de tweede ligt de placenta achter en voelde met 16 weken maar indd soms lijkt het wel of hij zich helemaal uitrekt en dan krijg ik een stomp en voel ik het op mn blaas auuu
mijn placenta ligt ook voor, maar heb de kleine nog niet gevoeld... De vk vertelde mij idd dat het wel even kon duren voordat ik dat zou voelen , juist omdat de placenta voor ligt. Groetjes marloes
mijn placenta ligt ook voor, maar heb de kleine nog niet gevoeld... De vk vertelde mij idd dat het wel even kon duren voordat ik dat zou voelen , juist omdat de placenta voor ligt. Groetjes marloes