Ik ga over een maandje trouwen en tis een super klein huwelijk ik zou niet eens in jurk gaan maar in overleg vandaag met mijn aanstaande is besloten toch wel voor iets netjes te gaan maar ik ben de slankste ook niet meer en heb een behoorlijke buik overgehouden aan de zwangerschap ik heb dus een maand de tijd om te zoeken naar een jurk of heel mooi vrouwelijk pak, geschikt voor iets molligers en met een klein budget heb al op bonprix, wehkamp, neckermann ect gekeken maar zie niks in mijn gading Ik hou eigenlijk van jaren 50/60 stijl, heb ook getattoeerde armen (dus lange mouwen zijn wel welkom, ook ivm de kou) maar in vintage kan ik niet slagen tot 100,- wie heeft ideeen en tips? welke (web)winkel is goed en betaalbaar? behalve de standaard die ik al genoemd heb? Ga winkelen zou je zeggen, maar daar wordt ik alleen maar down van als ik telkens in zo een pashok met spiegel sta en bezweet eruit kom dus dat wordt m niet....
Meen me te herinneren dat ik een foto van jou had gezien in het show jezelf topic. Donker haar toch? Zo vol ben jij toch helemaal niet? Gefeliciteerd met je aankomende huwelijk!
Deze webwinkel is erg fijn en niet al te duur (zeker niet voor vintage); Vintage inspired dresses Ze hebben ook een winkel vlak bij het Anne Frank huis is Amsterdam en die is ook erg leuk om eens een bezoekje te brengen. De service van deze winkel is trouwens echt top! Verder hebben ze bij de Sissy Boy hele leuke en mooie overslag jurken met een iets uitlopende rok die je buikje verhullen.
En hier dan www.amazon.de eerst Kleidung, schuhe & uhren selecteren daarna Bekleidung dan Damen daarna Kleider En dan vind je b.v dit http://www.amazon.de/Hell-Bunny-Kleid-VANITY-DRESS/dp/B005SSNWJU/ref=sr_1_41?s=apparel&ie=UTF8&qid=1350502224&sr=1-41
Witte Trouwjurk kopen? Een mooie witte bruidsjurk koop je bij Assepoester Agenda Hier heb ik de mijne 5 jaar geleden gekocht : Dynasty Bruidsmode
klopt donker haar, maar m'n gezicht is wel redelijk slank, maar mijn lichaam is niet dik,maar wel voller...en die buik geeft het grootste probleem
Je zou absoluut eens een kijkje moeten nemen op Top Vintage - Retro Boutique Hier hebben ze jurken die ook enorm geschikt zijn voor wat vollere vrouwen. Dat is zelf een beetje hun speerpunt. En mooi die jurken!! Ze hebben ook een paar trouwjurken
ja niet te overdone, gewoon een net jurkje, wat ik ook voor een feestje zou kunnen dragen zodat het geen one time ware wordt.... ik ben een 42 elena22: top dank je voor je tip, ik woon vlakbij amsterdam dus ga daar zeker eens kijken, moet ik alleen over mijn "pasprobleem" heen zetten
Ah oke, mt 42..dan hoeven we je dus niet richting de grotematen winkels te sturen, wat ik in eerste instantie wel verwachte door je titel 'vol lichaam' Heb je al eens bij Otto gekeken, hebben ook feestjurken.
thanks, dit is mijn favo site trouwens, alleen wat ik mooi vind is of uitverkocht of buiten mijn budget 200 is natuurlijk niet duur voor een "huwelijk" maar voor 15 min wel
ja vol bedoel ik iets voller en molliger, omdat de standaard maat altijd 38 is en ik vind die jurkjes die dan afgebeeld zijn op maatje 36/38 absoluut niet passen bij mijn lichaam...
Pfffff ik zou bijna een moord doen voor maatje 42 (nou ja om erin te passen natuurlijk) en sorry maar in mijn wereld ben je dus gewoon slank/normaal. Ik keek dus ook al naar jurken in maatje 48/50
Hier? http://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/?Merk=Hell%20Bunny&&gclid=CJuP1ZfxiLMCFaTHtAodizMAlQ
top! ik heb even snel gekeken en zag meteen een hele leuke jurk voor een super gunstige prijs!! weet je ook hoe hun service en producten zijn?