Hoofdpijn

Discussion in 'De lounge' started by Kelly1312, Mar 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Vanmorgen wakker geworden en dit is dag 7 dat ik constante hoofdpijn heb bij mijn rechter oog zeg maar tussen binnenkant oog en neus maar dan erachter (snap je m?)

Ik heb sinds 15 feb, op en af hoofdpijn, voorheen nam ik een paracetamol en ging het over, dus voornamelijk alleen 's ochtends. De paracetamol hielp niet meer, dus naar de huisarts geweest, ik moest maar ibuprofen proberen (ze wilde me diclofenac geven maar daar kan ik niet tegen) Na een paar dagen deed dat natuurlijk ook niets meer. Dus een weekje zonder maar niks hielp. Op aanraden van telefonisch contact met de HA post een cocktail aan paracetamol en ibuprofen (omdat ik echt knallende hoofdpijn had) maar volgende dag was dit ook niet weg.

Nu afgelopen donderdag bij de HA geweest omdat ik toen 3 dagen achter elkaar al hoofdpijn had en het nu wel zat begon te worden. Toen kreeg ik Tramadol. Ingenomen, en dokter en apotheek zeiden binnen een uur moet het gaan werken..... nou bij mij niet. 's middags nog 1 genomen (mocht er 3 per dag). 's avonds kids boven op bed gelegd, en ik zat beneden op de bank en ik werd me toch een partij beroerd ongelooflijk, misselijk, zweten, draaierig (alsof ik dronken was) uiteindelijk ook overgegeven. Dit waren dus de bijwerkingen, nou die kwamen binnen hoor. Dus naar bed gegaan, en volgende dag nog hoofdpijn. Dokters assistente gebeld of ik die tramadol nog moet nemen omdat mijn hoofdpijn nog niets minder is geworden....

's Middags wordt ik door de HA terug gebeld en moest ze maar niet meer nemen want het helpt dus blijkbaar niet bij mij. Oke en nu zei ik? Zegt de HA doodleuk, ja ik weet het ook niet meer :$:$ wenst me een prettig weekend en hangt op.

Zaterdagmiddag bij de HA post geweest want ik had nog steeds hoofdpijn. Kuurtje meegekregen voor een eventuele voorhoofdholte ontsteking (doxycycline), ben dus niet verkouden of voel me ziek. Bij thuiskomst gelijk 2 ingenomen en zondag weer 1. Moest er vandaag weer 1 nemen (net gedaan), en de HA post had gezegd dat ik maandag verbetering moet merken en anders moet ik terug naar mijn eigen HA, waar ik dus totaal geen vertrouwen in heb.

Herkent iemand dit? Of heeft iemand nog tips of ideeën?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Naar de opticien misschien?

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    2,251
    670
    113
    Nou ik heb ook heel veel hoofdpijn gehad echt elke dag en heb het nu nog regelmatig maar wel wat minder.

Ik heb ook alles proberen uit te sluiten want elke dag enorme hoofdpijn hebben is echt geen pretje.

Ben al bij de fysio geweest voor mijn spieren in mijn nek en rug want had het gevoel dat er spanning uit mijn nek kwam wat doortrok naar mijn hoofd maar dit alles heeft het niet opgelost.

Ben bij de opticien geweest en een bril is bij mij niet nodig dus daar ligt het niet aan.

Nu mijn laatste oplossing was stoppen met de pil in overleg met mijn huisarts en ja hoor sinds ik gestopt ben is mijn hoofdpijn heel erg afgenomen met af en toe nog wel een beetje hoofdpijn maar lang niet meer zo erg als eerst.

Ik werd er ook gek van en slikte elke dag wel ibuprofen of paracetamol en dat wilde ik echt niet altijd want slik het liefst niks maar het was gewoon niet uit te houden zonder medicijnen.

Kan je voor jezelf geen dingen afstrepen wat het evt. zou kunnen zijn?

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    migraine??

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Migraine was het volgens mijn eigen HA niet want daar ben ik niet bekend mee. Ja ik weet het rare HA (is een nieuwe voor ons want ze zijn verhuisd)
    Volgens de HA post kon het geen migraine zijn want daar duurde het al te lang voor.

Ik ben in november gestopt met de pil voor 3 maanden omdat ik last heb van hormonale klachten en de HA dacht dat het misschien aan de pil lag. Niet dus.

Ik heb deze hoofdpijn ook nog nooit gehad, wel eens zoals iedereen hoofdpijn. Hun pil erin en je bent er zo vanaf, zoniet dan wel een dag later.

Ik slik nu al een week geen paracetamol of ibuprofen want ik weet dat ze toch niet helpen dus daar was ik al mee gestopt. Nu dus alleen een pil genomen van de kuur....

Bij de HA post zat ze te twijfelen of ze een foto wilde laten maken van mijn holtes maar omdat ik niet verkouden, snotterig of grieperig ben wilde ze eerst dit proberen.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Vervelend voor je zeg! En dan zo'n heerlijk meewerkende huisarts...not!

Hier een chronische holteontsteking die af en toe de kop opsteekt. Dan ben ik dus ook niet verkouden, maar is alles juist erg droog van binnen. Ook heb ik ooit een cyste daar weg laten halen, maar die is weer teruggekomen.
    Dat zou ook nog een optie zijn.

Ik zou het er niet bij laten zitten en een verwijzing eisen voor een foto.

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zit er ook aan te denken om vanavond de HA post weer te bellen want ja zoals mijn eigen HA zegt.... zij weet het ook niet meer.

zo heb ik ook een hele lijst hormonale klachten, zij noemt t stress.... Ik heb zowat moeten smeken om een verwijzing naar een gynocoloog om gewoon alles uit te sluiten....
    Maar deze klachten lopen al veel langer en staan dus waarschijnlijk los van mijn hoofdpijn omdat deze nog niet zolamg als de andere klachten spelen...

8. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Prikken voor je cholestrrol etc. Ik heb dagen hoofdpijn gehad.. bleek een verhoogd cholesterol te hebben..

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ze hebben bloed afgenomen, urine nagekeken. Niks gevonden. Bloeddruk gemeten was perfect. Ik heb geen stress, zit lekker in me vel (buiten me klachten om dan :D)

Eerdaags dan toch maar even langs de opticien en kijken of dat het "probleem" is.....

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    migraine ook ook erg lang aan houden
    spreek uit ervaring,hoop dat t dat niet is succes en beterschap verder

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden wat zal ik doen. Ik zit nu inmiddels op dag 16 met hoofdpijn. Nou ja dat kan ik het niet echt meer noemen, het is meer een drukkend gevoel bij mijn oog. Binnenkant oog/neus in dat hoekje en bij me wenkbrauw. Dat gebied zeg maar.... Zal ik naar me eigen HA gaan, die het met dag 4 al niet meer wist (en nu waarschijnlijk ook niet) of zal ik zaterdag bellen voor een afspraak bij de HApost, met misschien de kans dat ik langs t zkh kan om een foto te laten maken (twijfelde de HA van de post toen ook aan maar toen kreeg ik eerst meds voor voorhoofdholte ontsteking)

De reden dat ik t niet meer weet is dat het ook wel eens even weg is maar t komt altijd weer terug....

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Nou je eigen huisarts zou ik niet doen, tegenwoordig word je makkelijk afgescheept.

Heb zelf vanaf m'n 13e altijd al veel hoofdpijn gehad maar soms ook migraine en geloof me ben er ook wel eens 2 weken doodziek geweest, cocktail hielp niet, naproxen wel heel even maar wat nou wel werkt en klinkt raar zetpillen paracetamol 1000mg, kruidvat.. Dat was toen en nu soms m'n redding. Heel veel sterkte.

Share This Page