waarom duurt het zo lang voordat een foto is geupload op hyves, zodat ze deze als achtergrond kunt gebruiken
Ach bah, hou op.. zit ik ook mee.. gewoon een foto in een blog plaatsen duurt eeuwen.. heb er gister ook niet op gewacht, was er poepieflauw van...
Nou, gaat nog supertraag.. die naaktslak bij mijn voordeur kruipt nog sneller dan dat balkje van hyves....
Heel raar, maar mijn computer gaat heel snel met foto's uploaden naar Hyves, mijn man zijn PC daar tegen, een naaktslak met reuma op krukken is sneller zeg maar.
hahaha!!! Wat raar dat dat zo verschilt dan. Voorheen ging het echt traag, maar de laatste tijd doet ie het goed. Succes met wachten
Bij ons ging het uploaden van foto's op hyves eerder ook erg traag. Maar sinds dat hyves dat nieuwe 'uiterlijk' heeft (een paar weken) gaat het ineens wel sneller. Maar echt supersnel: dat valt tegen. Maar ik vind de website van hyves zelf ook supertraag. Lang bezig met laden en zo als je aan het zoeken bent bijvoorbeeld. Of ligt dat aan onze pc?
heb altijd jpg en png, dus waar het nu aan gelegen heeft? weetnie, maar ben blij dat ie het weer gewoon doet!