Bebaarde baby baart opzien in Indonesië JAKARTA - Een Indonesische baby van een maand oud trekt veel bekijks om zijn grijze baard en snor van een paar centimeter lang. Dat meldde de Jakarta Post, die maandag een foto van de baby publiceerde. Volgens de krant zijn er inmiddels honderden bezoekers langs geweest om dit merkwaardige verschijnsel met eigen ogen te zien. De grijze baard en snor blijken aanleiding voor meer geruchten. Zo zou de baby geboren zijn met het Arabische woord voor 'god' op zijn oor geschreven. Ook had de placenta volgens de vader uitzonderlijke kleuren: rood, wit en blauw. De 16-jarige moeder hoopt dat haar zoon een bijzondere gave heeft. appart zeg
Ik ben toch best wel blij dat Sam zonder baard en snor is geboren (ze had dankzij de vroeggeboorte wel flink wat rughaar)
Vaag.. Die zal zeker baby vd maand worden dan hier zeg! Ikzelf zat onder de zwarte haren toen ik geboren werd. Ik was niet te vroeg ofzo..
Huh, ze hebben gewoon een hele vereniging opgezet voor baby's die met baardhaar geboren worden ! Echt bizar !
Mooi bewerkt inderdaad die foto's, duidelijk erop getekend of opplakbaarden. Maar goed, mocht het waar zijn en bestaan, dan ben ik blij dat ik op de echo foto's geen Sinterklaas of Ted de Braak-achtig kindje heb gezien!
Jezus is nooit weggeweest Oké, nep dus, dacht ik al. Maar nu wil ik wel eens weten hoe het met die bebaarde baby waar de TS'er het over had zit.