Bebe jou badje op badstandaard vraag!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sensa, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hallo,

Wij hebben vanmiddag de bebe jou badset gekocht en hebben er een badstandaard bij gekocht, alleen nu is mijn vraag: Hoe zit die van jullie? Die van ons kan erop staan, alleen hebben wij het idee dat hij in beide buizen kan/moet. Alleen die van ons klikt alleen in het gat en in de voorste buis. Hij lijkt ons dus niet te passen. Of hoort dit zo? Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op. Anders leveren we hem mooi weer in!

Liefs, Sensa

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    kan me niet herinneren dat mijn badje in die beugels klikte. Wel dat de onderkant stevig stond op t plateau. Die lijnen aan de onderkant van t badje zeg maar.

Dus als jullie t badje niet heen en weer kunnen schuiven op de standaard zal ie goed staan. Als je dat wel kunt dan klopt er iets niet

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hmmm.. Dan klopt er iets niet ben ik bang. Want hij past wel in de vorm, maar hij kan ook bewegen.. Vreemd!!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb je het badje met de pompjes en de standaard met het gekleurde plateau? Wanbt dan moeten de randen van het badje over de standaard klikken en de pootjes van het badje staan op het plateau.

De goedkopere simpele badjes van bebe jou die steunen alleen op de standaard en het badje staat op het plateau.

Maar het badje moet ten alle tijden op het ijzer van de standaard hangen.

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb geen idee meer hoe dat zit. Maar vergeet niet dat een badje vol water een stuk zwaarder is, en dat het dan sowieso al steviger zit.

6. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Morgen eerst proberen met water. En als we het dan nog niet vertrouwen... Ruilen we hem gewoon in. In principe staat het badje wel in de vorm waar het moet. En hij hangt over één beugel. Die andere zien we gewoon. En zit dus buiten het badje. Maar het badje beweegt naar ons idee net iets te veel. Maar ja, misschien dat het met water wel stevig is. Even proberen dus!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat is het geval bij de gewone badjes van Bebe Jou omdat die niet vast klikken, moet de zwaarte van het water hem er stevig ophouden. Maar de randen moeten wel aan allebei de kanten erop hangen voor steun. Al het gewicht op het plateau is veel te zwaar.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou als je 1 beugel gewoon ziet lijkt t me de verkeerde standaard bij t badje of gewoon een fabrieksfout, want die beugels hoor je niet meer te zien. Ook niet bij de oude modellen, daar klikken ze niet in maar staat t badje wel gewoon overheen

9. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Haha.. Precies! Er is iets niet goed! Vandaag gaat mijn partner even kijken hoe het in de winkel zit etc. En dan nemen we gewoon een andere mee! Zal mijzelf het niet vergeven als het verkeerd gaat ofzo.. Bah! Bedankt voor jullie reacties!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zou ook mijn tip zijn ja, kijk gewoon even in de winkel hoe ze daar zitten.

11. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Nou, we hebben het nu helemaal goed. Hij leunt op de twee buizen en met water staat hij gewoon stevig. Wij weer blij!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    En wat was nou het probleem: had je hem er verkeerd om op staan of had je toch de verkeerde standaard?

13. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Op één of andere manier hadden we hem steeds verkeerd staan.. Heel vaag... Maar door het water lijkt hij ineens stevig te staan. Dus, probleem opgelost!!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

jullie hadden hem op de laagste stand staan denk ik of niet?

want dan kun je hem idd niet meer over alle2 de beugels heen zetten

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De standaard van Bebe Jou kun je niet verstellen met dat plateau.

16. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Nee, klopt kan niet versteld worden. Maar wat het wel was! Hij doet het in ieder geval!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    je had de standaard verkeerd om...als je goed kijkt lopen bijde zijkante (beugels) een beetje omhoog aan 1 kant...en daar moet de brede kant van het badje zitten...dus zonder de stop.

Je kan dat controleren doordat er in het plateau een gaatje zit waar je als het goed is de slang om het water af te voeren doorheen kunt doen ;)

bij ons 1e keren ook niet goeg gegaan...hihi...toen werd het duidelijk...

Ook als het goed is op het plateau zie je precies de omlijning van de pootjes aan de achterkant staan....dus zo kan je het ook duidleijker zien.

18. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Blond en zwanger gaat niet samen blijkbaar!! Hihi.. :D maar ik ben dus niet de enige die het niet in één keer goed had.. Haha..

Deel Deze Pagina