Ervaringen met bondolino

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mb02, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Hallo,

Ik wil mijn baby vanaf de geboorte graag gaan dragen, maar ik zie al het knopen niet zo zitten. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de bondolino, een ergonomische draagzak.

Graag lees ik ervaringen van meiden die deze draagzak al gebruiken, voordat ik tot aanschaf overga.

Bedankt!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind hem heel erg lijken op de BabyBjorn draagzakken met als enige verschil dat je hem knoopt aan de onderkant, waardoor je hem makkelijker op maat kunt maken.,

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Maar de bondolino is een ergonomische draagzak en de BabyBjorn niet, waardoor ik zelf dus veel sneller voor de Bondolino zou kiezen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee (ik gebruik draagdoeken), dus kan je verder niet echt helpen, maar ik wil wel even zeggen dat ik het goed vind dat je aan het kijken bent naar een ergonomische draagzak, dat is veel beter voor de houding van je kindje!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    BabyBjorn is ook een ergonomische Buikdrager. Ergonomisch heeft voornamelijk te maken met de stand van de beentjes (zithouding) en de stand van de ruggegraat en de ondersteuning die het krijgt.

Deel Deze Pagina