Hey meiden, Heeft één van jullie de bebe jou badset (8-delig), voor 40 euro ongeveer van de baby-dump? Ik bedoel niet het thermobad. Ik zou graag willen weten of dit wat is, of dat we toch beter voor een wat duurder badje kunnen gaan. Liefs, Wup
IK heb dezelfde set, maar niet van babydump maar van babypark. Het is een goede set, maar er zitten wel dingen bij die ik tot nu toe nog niet gebruikt heb. Zoals het zeepbakje en waskom. Ook de borstel en het kammetje heb ik nog niet gebruikt, maar dat komt ook omdat de kleine nog bijna kaal is De rest heb ik allemaal in gebruik en tot volle tevredenheid.
Het is volgens mij hetzelfde als bijv van prenatal of hema. Het is in ieder geval geen dun flut dingetje, maar lekker stevig.
Het zijn de standaard badjes van Bebe jou de losse badjes zeg maar. Verder zo goed het zelfde als de thermobadjes. De losse artikelen zijn het zelfde als de losse artikelen van Bebe Jou. Gewoon goede kwaliteit dus. Je bent alleen voordeliger uit met een set als dat je alles los moet kopen. De losse badjes hebben al een adviesprijs van af 24.95 en de aankleedkussens vanaf 19.95.
Ik heb de set ook aangeschaft omdat het echt goedkoop is als je ziet wat ze inderdaad los kosten en ach al gebruik je het zeepbakje niet het is zeker 40 waard. En een mooi aankleed kussen is ook al gauw 25 en je doet er een hoes over en je ziet het niet. Nee hoor prima setje