Hoi hoi, We hebben gister een badstandaard gekocht. Nu wilde ik hem net even neerzetten om te zien hoe het staat, maar hij lijkt wel helemaal scheef! Een poot is zo'n 2 cm korter dan de andere drie... Zijn die poten te verstellen ofzo? Ik heb al geprobeerd om te draaien aan die knoppen waar hij op staat, maar krijg er geen beweging in. Anders morgen maar weer even naar Babydump om hem te ruilen (weer een uur rijden...zucht) Thnx!
Wij hebben deze ook. Zie foto (staat het niet helemaal op). Het is normaal dat de bovenkant scheef lijkt / schuin afloopt. Ik weet niet of 1 poot bij mij korter is dan de ander. Die van mij staat stevig. Wiebelt die van jou dan? Als die wel stevig staat, dan lijkt me dat wel kloppen.
Ik heb inderdaad dezelfde als jij hebt. Maar die van mij wiebelt echt heel erg, drie poten zijn gewoon lang en eentje is een stukje korter. Ook met het badje erop is het alles behalve stabiel. Ga morgen wel even terug, hoop dat ik dan bij de vestiging dichterbij kan ruilen, anders moet ik weer zo ver...
Weet iemand of een standaard Prenatal / Hema / Ikea badje ook op deze standaard past? We hebben die standaard ook, maar het badje niet meer (weggegooid) en ik vond dat thermo-ding en zeeppompjes helemaal niet zo handig, dus ik wil eigenlijk een nieuw simpel badje aanschaffen, maar past die wel op deze standaard?
Hoi Hester, Wij hebben er ook gewoon een simpel badje bij, wel van Bebe Jou (ik vond Tijgetje zo lief!) Je hebt de uni badjes al vanaf 12,95: Badjes | Badartikelen | Baby-Dump