Mijn dochtertje knuffelt die popjes van de VK ( Bij de VK krijg je 1 gratis die bedoel ik) helemaal af. Waar kan ik ze bestellen? Of zijn er hier meiden die voor een klein prijsje weg willen geven?
Ik heb ook een geel groene. Die mag je zo hebben hoor. Als je me een grote envelop opstuurt met je adres en postzegels (zullen er wel 3 op moeten of zo) erop, dan stuur ik je het op. Pm me maar voor mijn adres.
Ze zijn ook te bestellen bij www.kandeel.nl Ze zijn er nog in meerdere kleuren en kosten geloof ik iets van 4,95 of zo.
Ik heb ze ook besteld bij kandeel.nl Ik heb er 4 besteld, zodat ik er altijd 1 achter de hand heb. Het popje, valt hier zeer in de smaak.
Hoi lieve meiden, Heeft één van jullie hun groen-gele of geel-groene popje nog? Want dan hou ik me zeer aanbevolen! Jasper heeft altijd zijn speen aan het popje. Dus deze beland regelmatig in de was. Een paar extra zouden dan erg handig zijn! Groetjes Maranka
Ze zijn ook ontzettend leuk om te maken..! Ik heb er zelf ook 1 gemaakt voor mijn ventje! was er 1 dag meebezig
Haha Het is niet zo moeilijk hoor Je kunrt het ook met de naaimachine maken Het is een vierkant doekje, daar van maak je een driehoek van..! dat dicht naaien (stukje openlaten voor het hoofd), Hoofd erin doen en vast zetten met een draadje.. en dan ben je klaar