Kynan wil bijna nergens uit drinken, BEHALVE uit een rietjesbeker die ik een tijdje terug bij het Kruidvat heb gekocht met winnie the pooh logo erop, hij lag toen in de bakken (uitverkoop). Maar nu hebben ze hem niet meer! En moet ik tig keer per dag die beker schoonmaken omdat alles daarin moet . (Heb ook al een nuby rietjesbeker gehaald maar die wil meneer ook niet) Weet iemand of de beker nog te verkrijgen is? Of heeft iemand er 1 die er niks meer mee doet? Dan zou ik hem heel graag (tegen betaling natuurlijk!) overnemen Bedankt vast hoor!
volgens mij heb ik er zo een gezien bij action winkel aleen weet ik niet of jij die ook in de buurt heb natuurlijk.
ik heb hem hier van de week nog zien liggen bij het kruidvat. wil morgen wel ff kijken voor je en hem eventueel opsturen
hier zijn ze nog bij de kruidvat in de aanbieding nu zelfs wil hem wel voor je halen alleen opsuren is duur want is 6,20 aangezien hij niet door de brievenbus kan volgens mij ik hoor het wel als je hem wilt
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. En sorry dat ik zo laat reageer, we zijn bijna alleen maar weg en druk geweest. Ik hoor van jullie dat ie nog wel bij andere filialen is van Kruidvat. Ik ga dus vd week even bij andere Kruidvatten kijken. En bij de Action! Als ik hem dan nog niet gevonden heb zal ik het hier laten weten, Nogmaals dank voor jullie lieve aanbod (natassie en babs!) 6.20 is wel wat veel aan verzendkosten, maar als ik hem niet vind is me dat wel waard! Groetjes
Als ik het goed heb gelezen in de folder dan zijn ze de komende week weer in de aanbieding bij kruidvat: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... 0000018748
Ik heb trouwens die rietjes beker van tupperware ik vind ze helemaal super! Komt geen drinken uit niks! is echt een aanrader!
ja die van tupperware is erg goed en bij trekpleister zijn meestal ook die bekers dan want dat hoor bij kruidvat