Hoi Hoi, ik heb best wel wat kleertjes thuis liggen..van Dirkje, Ralph Lauren, Ikks...en nog meer..Ook heb ik nog een speelkleed van Woezel en Pip en de tv... Marktplaats.nl > Stoere jas van Ikks - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Vanuit daaruit kun je kijken naar meer advertenties... ik hoop dat ik iemand voor een klein bedrag er gelukkig mee kan maken..Als je vragen hebt hoor ik het graag Gr Lisanne
Hoi, De jas is verkocht...ik heb hieronder nog een een link voor een blousje van River woods en nog vele andere dingen.. Marktplaats.nl > River Woods Blouse - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Ik zet er nog meer links bij...het is voor een jongetje Marktplaats.nl > Spijkerjasje van Benetton - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Spijkerjasje van benetton maat 90 Marktplaats.nl > Ralph Lauren blouse - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Ralph lauren blouse mt2/2t Marktplaats.nl > River Woods Blouse - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 River Woods blouse mt 2a Marktplaats.nl > Armani 3/4 broek - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Armani broek t/m 12 maanden Marktplaats.nl > Gaaf Shirtje voor jongen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Pointer trui maat 62 Marktplaats.nl > Ruig Tuinpakje van Dirkje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Tuinbroekje Dirkje mt 56 Marktplaats.nl > Supergaaf spencertje van Dirkje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Spencertje Dirkje mt 56 Marktplaats.nl > Supergaaf spencertje van Dirkje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Spencertje Dirkje mt 56 Marktplaats.nl > Mexx spijkerbroekje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Mexx Spijkerbroekje mt 74 Marktplaats.nl > Mooi jasje voor jongen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Prenetal jasje mt 68 Marktplaats.nl > leuk schattig vestje van La Petite Ours - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 vestje la Petite Ours mt 68 Marktplaats.nl > schattig truitje van la petite ours - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 truitje La petite Ours mt 68