Leuke merkkleertjes te koop

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door keano, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hoi Hoi,

ik heb best wel wat kleertjes thuis liggen..van Dirkje, Ralph Lauren, Ikks...en nog meer..Ook heb ik nog een speelkleed van Woezel en Pip en de tv...
    Marktplaats.nl > Stoere jas van Ikks - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86

Vanuit daaruit kun je kijken naar meer advertenties...
    ik hoop dat ik iemand voor een klein bedrag er gelukkig mee kan maken..Als je vragen hebt hoor ik het graag

Gr Lisanne

2. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
  3. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Ik zet er nog meer links bij...het is voor een jongetje
    Marktplaats.nl > Spijkerjasje van Benetton - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Spijkerjasje van benetton maat 90
    Marktplaats.nl > Ralph Lauren blouse - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Ralph lauren blouse mt2/2t
    Marktplaats.nl > River Woods Blouse - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 River Woods blouse mt 2a
    Marktplaats.nl > Armani 3/4 broek - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Armani broek t/m 12 maanden
    Marktplaats.nl > Gaaf Shirtje voor jongen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Pointer trui maat 62
    Marktplaats.nl > Ruig Tuinpakje van Dirkje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Tuinbroekje Dirkje mt 56
    Marktplaats.nl > Supergaaf spencertje van Dirkje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Spencertje Dirkje mt 56
    Marktplaats.nl > Supergaaf spencertje van Dirkje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Spencertje Dirkje mt 56
    Marktplaats.nl > Mexx spijkerbroekje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Mexx Spijkerbroekje mt 74
    Marktplaats.nl > Mooi jasje voor jongen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Prenetal jasje mt 68
    Marktplaats.nl > leuk schattig vestje van La Petite Ours - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 vestje la Petite Ours mt 68
    Marktplaats.nl > schattig truitje van la petite ours - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 truitje La petite Ours mt 68

Deel Deze Pagina