Weten jullie misschien waar ik die hele set kan kopen en rond welke prijzen ze zijn? Het liefst wil ik het via internet bestellen. Maar andere winkels omstreken rdam zijn ook welkom. Wij hebben zo'n set gekocht , die bestond uit : thermoBad Luieremmer 2 Zeepdispencers Zwitsal schuimbad Zwitsal Shampoo Badthermometer Schaartje in etui Kapset waskussen Geïntregreerd afvoersysteem inclusief afvoerslang Badcape 75x80 cm op internet vind ik die thermo bad etc wel maar alles los en ik wil liever in een keer die hele set
Bij babypark hebben ze het ook. Weet niet of ze het daar als set verkopen. Ik weet wel dat ze al die produkten in het begin van de winkel bij elkaar hebben staan in alle denkbare kleuren. Babypark is in Gouda.
@Dreames heb geen vervoer dus heb het liefst online maar zal het toch even aankijken bedankt. @Marijke1982 Heb je mischien een link voor me ik kan het niet vinden
vriendin van me heeft bij babydump de hele set gekocht. ik meen voor iets van 100 euro. best een aanschaf dus! succes met zoeken! vriendin is er wel heel tevreden over trouwens.
wij hebben de thermo set ook gekocht , ideaal ! kosten koper : 100 euro ! wij hebben hem weg bij Gardo.. succes..
Wij hebben 'm ook van de babydump, maar het was daar volgens mij niet als set. Wij hebben iig gewoon al die dingen los gekocht, maar wel tegelijk. Was dacht ik ook wel wat duurder dan 100 euro, want dat bad met die standaard is al iets van 75 euro volgens mij.
schiet me nog iets te binnen , volgens mij zat de badstandaard er niet bij , dus die moet je er nog los bij kopen...
http://www.bebeluna.nl/productdetails/5/103 ben even voor je gaan neuzen (de set die ik bijna 2 jaar geleden heb gekocht daar zat een bubble (soort tummytub maar dan groter) bij, en geen kapset en manicuresetje) Ook wij moesten de standaard er extra bijkopen.
Misschien bij Burgerhout in Rotterdam? Zij hebben ook een website, ik geloof www.burgerhout.nl Veel succes ermee.
Ik ben toevallig op zoek naar precies dezelfde set, je kunt deze kopen bij Aktiebaby in Breda. Je kan het daar ook online bestellen: http://www.aktiebaby.nl/index.php?pid=7 ... 67553aab4e (en dan iets naar onder scrollen, daar staat de set in het rood voor 99,99, maar is ook verkrijgbaar in de andere kleuren) Ik heb gehoord dat je bij Babydump ook zo'n set kan kopen, maar die staat niet op de site. Groetjes!
Bedankt meiden hier kan ik zeker wel wat mee. We weten nog niet wat het wordt we zitten te twijfelen tussen een lime en zo een turquaase (hoe typ je dat ) Maar hebben heel sterk het vermoeden dat het een jongetje word mijn man beweert dat hij het heeft gezien op de echo maar dat zien we maandag hopelijk. Maar wta zouden jullie doen een lime of zo een turquaase
En even een vraagje ik wil geen uni kleur. Ja wel een uni kleur maar ook met bijv die rups erop of andere plaatjes
Bij Aktiebaby verkopen ze wel de badjes met plaatjes er op, weet niet of ze daar ook zo'n set van verkopen voor 99,99 euro, anders moet je even bellen.