help ik weet niet welke kinderwagen !

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door michellle81, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hallo,

ik wilde vragen of iemand mij kan helpen met een kinderwagen rond de 400 euro met alles erop en eraan ,dus ook maxi cosi ...
    We krijgen een meisje ,dus het liefs een roze ,weten jullie welk merk in deze prijsklasse valt en waar ik die kan vinden ?
    alvast heel bedankt!

liefs

2. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Voor dat geld zou ik eens op mp gaan struinen. Daar staat heel veel leuks voor een leuke prijs.

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik kan niet onmiddelijk iets bedenken. Maar op marktplaats of ebay vind je rond dit bedrag vaak erg goed tweedehandswagens die amper gebruikt zijn.

4. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    zeker even op mp kijken. en dan kan ik je zeker een bugaboo adviseren.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    idd mp... denk dat je bijna geen combi wagen incl maxi kunt vinden!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

voor 299, hebben wij een complete kinderwagen gekocht, oke geen maxicosi maar die hebben we later gehaald voor 125 euro.

onze kinderwagen was een oud model, dat maakt mij niks uit, als hij maar goed is en betaalbaar
    voor ons was deze ideaal zwarte onderkant(inverband boswandelen met honden) en de bovenkant lichtblauw, al had dat ook wel rood of andere kleur gemogen van mij

8. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    bedankt allemaal voor jullie antwoorden ik ga meteen zoeken .
    pffffff wat zijn die dingen duur he!

fijne avond nog

gr

9. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Voor dat geld kun je volgens mij, als je goed shopt, alles nieuw kopen. Succes.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ga je dan uit van een wagen, + zitje , en dan moet je nog een maxicosi los kopen?

want als je een baby superstore in de buurt hebt zitten, dan heb je voor (op dit moment) 538 euro
    een quinny speedi (+ bak uiteraard) + maxicosi cabriofix met voetenzak + voetenzak voor de wageninzet.
    Dus dat is 138 euro voor al die extra's en maxicosi's zijn volgens mij ook niet zo goedkoop en voetenzakken ook zeker niet (die moet ik zelf 1 gaan halen, valt best tegen qua prijs)

Maar er staan ook andere wagens in, voor iets minder (tussen 350 -430) met ook een autostoeltje erbij... Dus misschien kun je daar eens kijken? Er staat een folder online

http://www.babyentiener.nl/folder_bekijken.php

groetjes athina

ps; bij die winkel heb je overigens continue van die acties waarbij een stoeltje of maxicosi bij de wagen cadeau krijgt. Ik had voor 499 een speedi met maxicosi + voetenzak voor de maxicosi, maar voor de wagen moet ik er dus zelf nog 1 halen.

11. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ik heb een quinny Freestyler gekocht met buggy en kinderwagen in een voor 125 euro. in de winkel was ik ruim 900 euro kwijt geweest!

De maxi Cosi heb ik erbij gekocht voor 70 euro, ook via marktplaats.

soms staan er erge mooie spullen bij! Goed kijken!

Succes!

12. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik heb een super mooie Quinny 3 in 1 kinderwagen op marktplaats gevonden voor 250,-.
    En hij is helemaal compleet en ziet er heel erg mooi uit. Dus ik zou idd lekker even op marktplaats rondkijken.
    En zeker als je de tijd hebt, hou het gewoon een tijdje in de gaten wat er aangeboden wordt...

13. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Als je bij aktiebaby.nl op de folder klikt zie je een X-Adventure kinderwagen staan voor € 299,- met alles erop en eraan. En je krijgt er een gratis Maxicosi (staat erbij, maar kan ook merkloos autozitje zijn) bij.
    Hij staat wel afgebeeld in het blauw, maar er zijn vast nog wel andere kleuren.

14. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =416&m=416

mutsearts style combi

deze heb ik zelf.
    heb hem nog niet gebruikt natuurlijk maar hij rijd wel heel lekker.
    je krijgt er een autostoeltje bij. geen maxicosi maar je kan deze wel inruilen

dus dan trekken ze de prijs van het "gratis" autostoeltje van de prijs van de maxicosi af. zo kwamen we uit op 445,00

je kan de maxicosi ook op de wagen zetten :)

bij babydump hebben ze sowieso wel vaak aanbiedingen

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wij hebben gister via marktplaats een bijna nieuwe quinny speedi gekocht (in topline-kleur) met alles erop en eraan.
    -buggy inzet met voetenzak en regenhoes
    -wagenbak met dekentjes
    -maxi-cosi met verkleiner en speeltje
    -verzorgingstas
    prijs? 375 euro! :D
    shop ze! ik zou zeker op mp kijken als ik jou was. nieuw is echt zonde van je geld, lijkt me.

16. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    En Michelle? Al iets leuks gevonden?

Deel Deze Pagina