Voetenzak, hoe te plaatsen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Balou, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hoe zal ik het eens duidelijk omschrijven?
    Wij hebben de Quinny Speedi met voetenzak. Toen Sanne net in de wandelwagen ging heb ik de voetenzak erin gedaan zodat het wat kleiner werd en Sanne noet steeds weggleed. Je kan de gordels er dan doorheen doen. Maar nu wordt ze groter en moet de voetenzak wat naar beneden want ze zit er nu met gebogen beentjes in. Als ik haar helemaal in de voetenzak doe dan kan ik haar niet in de veiligheids gordels doen want daar zijn dan geen gaten voor. Snappen jullie wat ik bedoel en hebben jullie een oplossing? Misschien is het heel simpel :oops: .

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Niemand? Kan ook niets op het internet vinden hierover.

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.049
    453
    83
    Vrouw
    Kun je het niet vragen waar je het gekocht hebt of bij een prenatal ofzo? Sorry maar ik kan je ook niet echt verder helpen ben ik bang. Ken die wagen niet.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dat zou ik kunnen vragen ja, maar dan moet ik er heen vandaar dat ik het hier ff vraag. Ik zal toch niet de enige zijn?

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb ook een voetenzak en een queeny allen heb ik hem van de queeny zelf. en daar zitten twee gaten voor de gordels. eentje voor als je kleinetje er in zit. en eentje voor als je kindje groter is.

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb ook een originele van Quinny. Er zitten bij mij ook 2 (4) gaten in. Alleen waar je de gordels inklikt, daar zit er maar 1 gat voor in.

7. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    ik heb ook een quinny speedi met voetenzak, maar ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld. Hier geen problemen in ieder geval. Kun je anders op een foto ofzo laten zien wat het probleem is?

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Je bedoelt die onder gordel dat is er inderdaat 1. en ik heb het me ook al afgevraagt hoe dat moet. als me meisje groter is. mischien zelf nog een gat maken.

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Idd dat bedoel ik!
    Kan wel een foto maken maar heb weleens geprobeerd om die hier te plaatsen maar dat lukte niet :oops: .

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    als ik je goed begrijp moet je dan je gordels wat langer maken en in het "bovenste"opening doen en dan past het wel. want dat middending waar je alles in vast klempt kun je niet langer maken. dus moet je de gordels iets langer maken...

ik heb hem ook en wij hebben er geen problemen mee...

11. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @ Witte reus: dat heb gisteren ook gedaan en ze heeft nu wat meer been ruimte. Dus voor nu gaat het eerst wel, ben benieuwd als ze groter gaat worden.

Deel Deze Pagina