Ik ben over een kleine 4 weken uitgerekend. Nu heb ik voor de kleine een gewoon simpel pakje en voor het vervoer een lodger wrapper waar ik hem/haar in wikkel. Moet hieronder ook nog een jasje? Kindje komt eigenlijk amper buiten omdat je de auto voor kan rijden bij het ziekenhuis.
Ik heb wel een jasje ingepakt. Dus nu heb ik een romper een pakje een mutsje en slofjes voor hem. Heb ook een badcape klaarliggen op de maxicosi. Ik weet ook niet of het genoeg is hoor, maar ja veel meer kan ik kruimel niet aangeven volgens mij. Suc6 met de laatste loodjes
volgens mij hoeft het niet, als je eventueel nog iets meeneemt -dekentje- dunne wikkeldoek, dan gaat het zo wel. Je kan ook kiezen voor een vestje. Is wat minder stug als een jasje.
Ik had het niet gedaan en ik kreeg echt op mijn kop van de verpleegkundige, mijn vriend moest bijna een jasje gaan halen!!! Misschien idd een vestje meenemen, kun je altijd nog beslissen om het uit te laten.
Ik zou wel een jasje of een warm vestje aandoen. Wij hadden een lekker warm jasje van bfc, die was ook heel makkelijk aan te trekken. Je zou voor zoiets kunnen kiezen: kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=3&af[mt]=2,3&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&fs[m]=0&id=41118 Of zoiets kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=3&af[mt]=2,3&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&fs[m]=0&id=37183
In ieder geval zeker een mutsje en slofjes. Ik zou ook een vestje doen. Baby;s koelen echt super snel af en de verwarming van je auto doet het tenslotte ook niet meteen de eerste sec. Ook een extra dekentje om erover te doen.
Idd een wat dikker vestje. Ik neem aan dat je dadelijk ook met de kleine buiten wilt gaan wandelen. Ook dan is het aan te raden om gewoon een vestje/jasje aan te doen. En daaroverheen dan de deken. Die kleintjes zijn zo kwetsbaar.
mijn schoonmoeder had bij allebei de meiden een vestje gebreid. Wel wat ouderwets misschien maar erg schattig en vooral heel praktisch!! Ze trekken makkelijk aan, want die kleine armpjes ergens inwurmen vond ik altijd een hele opgaaf
wij hebben ook vestjes voor onze uk. als we hem in de maxi cosi vervoeren heeft hij zijn gewone kleding aan (luier, romper, shirt, broek, sokjes) en zijn vestje met muts. En daarna lekker in de voetenzak die we van te voren op warmen met een kruik.
Ik heb wel een jasje, zo'n heerlijk zacht knuffelding. En ook bij ons gaat de kleine in een lodger (shelter) in de maxicosi (weet je zeker dat je daar een wrapper in doet? dat is meer een dekentje?). Ik vind dat niet genoeg, zoals het weer nu is vriest het, en is de auto niet bepaald warm als je erin stapt. Tip van vriendin: zet de maxicosi gewoon in je huiskamer klaar en niet vast in de auto, want dat ding wordt daar ook steenkoud. Kleintjes maken een enorme overgang van 37 graden naar rond de 20, dat is al erg genoeg
ik had een fleece vestje en dat was in december. Een jas vind ik echt zo'n gedoe die heeft Quinn nu pas..daarvoor steeds een dik vest of een dikke trui extra eroverheen. En dan in de winterzak van de maxi cosi
Mijn moeder heeft er gaten in gemaakt voor de gordels dus kindje kan er helemaal ingepakt in. Maar heb nu een extra jasje/vestje erbij dus moet goed genoeg zijn denk ik