he meiden, hebben jullie de folder van de Aldi al gezien? staan leuke dingen in voor de baby. heb de babyprojector gekocht, beddengoed had ik al en ook al een matrasje. heeft ook iemand ervaring met de luiers?
De luiers zijn superfijn! Ik gebruik ze altijd overdag voor mijn dochtertje en heb nu ook newborn luiers voor de tweede gekocht, ben benieuwd.
Ik zit ook even de aanbiedingen te bekijken. Ziet er niet verkeerd uit. Wil een co-sleeper dus heb nog een matrasje nodig.
Wil eigenlijk ook nog even kijken, maar grote kans dat alles hier straks al weg is. Gaat hier altijd erg hard met die dingen. Ben nog wat hoeslakens nodig.
Aldi luiers bevallen ons ook goed, voordat ik zelf een kindje had en mensen zag met de aldi luiers dacht ik wat een armoedzaaiers, en nu koop ik ze zelf haha
Ohh, dit was ik alweer vergeten! Even kijken of ik moeders of vriendlief even op pad kan sturen! Anders vanavond zelf, in de hoop dat ze nog spullen hebben!
goed om te weten dat de aldi luiers goed in de smaak vallen bij de meeste. Ga ik ook zeker proberen...Leuk die projector idd!
Is geen rare vraag hoor! Dat is een bedje aan je eigen bed vast. Ik las dat je een Ikea ledikantje kunt gebruiken waar je 1 zijkant uit kunt halen en dan aan je bed bevestigen. Hoef je je bed niet uit en kindje bij de ouders slapen sluit naar mijn idee aan bij de behoefte van een baby.
Jaaaa!! Een super matras, op 60 graden te wassen hoes zit eromheen! Koudschuim en lekker dik. En de projector gekocht, lakens, heel zachte hoeslakens, moltons en 2 dekens! Wat een toeval, bedje stond net!! Heeft iemand de dekens ook gekocht? Zijn deze gewoon te gebruiken met een laken op het ledikant? Ziet er meer velours dan deken achtig uit zeg maar.. Alleen wil ik ook nog graag wat lakens met beertjes en zo kopen.
Mijn vriend heeft vandaag ook de hoeslakens, moltonlaken en een deken gehaald bij de Aldi. Zag er allemaal goed uit. Ga ze morgen ff wassen. De deken zag inderdaad te velours uit, en ik vond ze ook best groot.
En ik hem in mijn enthousiasme nog wel 2 dekens gekocht haha. Ach, altijd handig op een campingbedje of zo?! Ik heb 3 moltons, had geen idee hoeveel handig is? Aangezien ze zo goedkoop waren maar 3 gedaan. Er zal vast ook wel wat beddenspul bij de schoonmoeders liggen dus komt vast wel van pas toch?
volgens mij heb je wel voldoende aan 1 maar 3 is ook niet mis mee hoor! en zoals je zegt je kan ze ook altijd bij je schoonmoeder of van vrienden krijgen waarvan de kindjes iets groter zijn geworden