heetwaterkruik welke extra lang warm is.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jacky78, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Na de geboorte van onze dochter hadden wij 1 kruik en hadden wij 1 kruik geleend van vrienden.
    De geleende kruik was een 'speciale' kruik. Deze kruik was extra lang warm doordat er een ander soort metaal (koper??) in zat. Nu kan mijn vriendin echter die kruik momenteel niet meer vinden.
    Weet iemand van jullie wat ik bedoel en waar deze kruik te koop zou zijn.

Het gaat dus niet om de 'gewone' kruik van de Hema of Prenatal.

2. misa

misa Niet meer actief

Ik heb geen idee, maar ik vind ze sowieso lang warm...!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik weet het ook niet, maar is het nodig? Mijn jongste krijgt om 21.00 uur een kruik en de volgende ochtend om zes uur is ie nog warm. Dat is de gewone van de hema.

Extra lang warm heb ik nog niet van gehoord.

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Omdat het een kamertje is aan de koude kant van het huis (tuurlijk zit er CV, maar die staat 's nachts dus nauwelijks aan) zou ik het fijn vinden als ik zo'n kruik zou kunnen vinden.

Die kruik is in de ochtend nog een heel stuk warmer dan de kruik van hema/prenatal. Hij stoot zijn warmte gewoon geleidelijker af.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik denk dat je de kruiken van Isi mini bedoeld. die is helemaal van alluminium ook de binnenzijde.
    Die van de prenatal/hema zijn alleen aan de buitenkant van alluminium. Die zijn ook een stuk lichter als die van isi mini. Je verliest minder snel warmte.

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb hem even opgezocht en inderdaad het lijkt me wel bekend voor te komen!
    Nu eens kijken waar hij (goedkoop) verkrijgbaar is.

Meer reacties zijn natuurlijk nog steeds welkom!

7. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    #7 romygizmo, 22 dec 2011
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
    De "koozzzi"kruik is ook ideaal, je warmt de kruik op met stroom en daarna blijft hij maximaal 9 uur warm.
    Het voordeel is dat er geen water in zit en je je dus geen zorgen hoeft te maken over lekkage van heet water.
    Een aanrader!

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan, die heb ik ook! Ideaal ding. Heet water komt zowiezo niet bij mijn baby in de wieg te liggen.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ze staan op de ssite van babyplanet en de V&D verkoopt ze ook.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.933
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Water kan niet in brand vliegen...

11. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Niet doen!!!
    Wij hadden ook de koozzzi en deze is bij onze zoon gesmolten!!!
    We hadden hem gebruikt zoals hoorde (kan eigenlijk niet mis gaan) en hij smolt dus gewoon. Gelukkig zat ik erbij en voelde ik dat de kruik heel erg warm werd en heb hem gelijk weg gehaald. Ik had niet willen weten wat er anders met onze zoon was gebeurd.

12. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$
    O help, daar heb je toch zeker wel melding van gemaakt, dat mag natuurlijk niet gebeuren!

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stoom ook niet.;)

14. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ja, ik heb hier melding van gemaakt bij Princess en we konden hem terug sturen en mochten ter vergoeding een product van hun uitzoeken. Of we konden melding doen bij een soort keuringsdienst. Dit hebben wij gedaan. Helaas niks op terug gehoord.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Klopt wij verkochten ze toen ook en moesten de hele voorraad retour fabrikant sturen. Daarna hebben we ze eigelijk nooit meer terug in collectie genomen, maar geloof dat ze weer verkocht worden dus het defect zal wel verholpen zijn.

Deel Deze Pagina