Bebesounds van Prenatal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chelsea, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Sinds vrijdag heb ik m dan en heb al iedere avond geluisterd! Gisteravond heb ik ook ineens heel bewust de baby gevoeld! Wauaw dat was echt heel super! Ik hoorde ineens een soort woesj op het apparaat en toen voelde ik het ook in mijn buik tegelijkertijd. Dus ik denk dat ie aan het duikelen was of iets dergelijks! Ik kreeg echt een brok in mijn keel en nu weet ik dat ik m vaker voel nu! Ik weet nu wat ik moet voelen zeg maar....is echt heel erg super!
    Dus allemaal erg bedankt voor die goede tip! Dat ik m gekocht heb!

Liefs mowtom

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

geniet van die momenten, ze zijn heerlijk. het wordt straks alleen maar meer en steeds mooier..

3. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ik hoor het steeds beter en tis zo leuk voor mij mannetje zo heeft hij ook meer contact met de baby :)
    Tis heerlijk als ik me zorgen maakt om toch soms even teluisteren of het nog mooi klopt :)

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ben ik weer....nu was ik gisteren bij de VK en ik vertelde haar dat we zo'n ding gekocht hadden en dat dat toch echt wel heel mooi is. Vraagt ze aan mij hoe vaak ik luister naar het hartje. Dus ik schiet in de lach en zeg heel schuldbewust...soms wel elke dag. Vertelde ze mij dat ik dat beter niet kan doen omdat het nog niet is aangetoond wat het op de lange duur met het kindje kan doen....wat een tegenvaller zeg! Wat denken jullie hiervan? Ze vertelde dat zij het apparaat dus maar eens in de zoveel weken op mijn buik zetten en dat daar geen schade van kan komen maar elke dag weten ze niet. Nu vroeg mijn vriend zich af...vrouwen die onder controle staan en vaker moeten gaan die krijgen toch ook elke keer wel het hartje te horen? Ik vind het jammer in ieder geval. Ik heb nu maar niet meer geluisterd sinds dinsdag...Het scheelt dat ik het kindje al wat kan voelen...dus de nood is niet meer zo hoog!

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Het hangt er dus vanaf of je een doptone hebt of zo'n met een sterke microfoon. Daar zit namelijk een groot verschil in, de doptone (dus zoals bij de verloskundige) die straalt wat uit, door de weerkaatsing hoor je dan het geluid (als ikm e niet vergis) die van angelsound heeft een erg sterke microfoon en vangt alleen op en zend niets uit, volgens hun pagina is die volledig veilig en neem toch aan dat ze dat niet zomaar neer mogen zetten..

Dus doptone inderdaad neit te vaak doen, bebesound/angelsound kan volgens mij echt geen kwaad..

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb zelf de Bellytalk, heb hem gekocht via marktplaats voor weinig geld (minder dan wat je voor 2 maanden huren betaald :D )

Ik heb hem nu 1 keer gebruikt, afgelopen dinsdag avond en we hoorden et al heel zachtjes, ik had het hartje ook al snel gevonden. heb maar heel erg kort geluisterd, half minuutje ofzo omdat ik dus idd niet zo goed weet of je hier ook miskraam ofzo van kan krijgen? Al lijkt me dat niet het geval, anders zou je ze toch niet zo kunnen huren enzo..
    en op de site staat dat je wel iedere dag heel even mag luisteren,maar dat doe ik niet..
    Ik probeer hooguit 2 keer in de week te luisteren niet vaker en niet te lang...
    maar wel fijn om te horen omdat ik al een keer een mk heb gehad..

Liefs

Sylvia

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

volgens mij kan het geen kwaad.
    maar sinds ik de kleine beter voel. luister ik nog maar een keer per week

Deel Deze Pagina