Van de tante van mijn man mogen we haar Lascal Buggyboard Mini hebben voor op onze kinderwagen. Wij hebben zelf een Joolz Day uit 2014. Weet iemand of dit plankje op onze kinderwagen gaat passen? (Ofwel: iemand ervaring met het Lascal meerijdplankje op de Joolz kinderwagen?)
Waar je even goed op moet letten met die meerijdplankjes is dat met heel veel plankjes je de rem niet meer kunt gebruiken van de Joolz ! Ik weet niet zeker of dat met het Lascal plankje ook zo is. Ik weet wel dat het met het meerijdplankje van de Joolz zelf wel goed gaat! Wij zitten/zaten er zelf ook over na te denken omdat hier 2 jaar tussen de 2 kindjes zit. Maar ik wacht nog even tot na de geboorte af of het echt nodig is, of dat ze aan een handvat aan de wagen mee kan lopen (loop meestal alleen met ze niet veel, standaard dingen zoals boodschappen doen ed, als we echt gaan wandelen doen we dat met zn 2e en dan doe ik nr 2 in de buggy en baby in de wagen )
Bedankt voor je reactie, daar heb ik wat aan! Wij hebben bewust ook gewacht met het kopen, maar we missen hem toch wel. Hier zit er ook 2 jaar tussen en m'n oudste kan best goed lopen, maar wel tot bepaalde afstand. Aangezien ik alles lopend moet doen is het toch wel makkelijk.. Heb ook een draagdoek, maar dat vind ik ook niet altijd prettig. Twijfel nu toch weer of we niet beter het Joolz plankje kunnen kopen, gezien die rem..