Volgens mij mag je die gewoon eten hoor! Wel uitkijken met vacuumverpakte vis en roofvissen (zoals verse tonijn). Eet smakelijk!
Tonijnsalade eet ik wel eens op mn brood gewoon zo'n salade uit een bakje weet je wel? Mijn vk zei dat dat verder geen kwaad kon... Gamba's vind ik zoooooo heerlijk en heb ze tot nu toe weten te ontwijken maar ga vanavond uit eten en toevallig weet ik dat ze daar echt heerlijke gamba's hebben... dilemma
Tonijn uit blik en bakjes etc mogen wel idd. En ik zou vanavond heerlijk aan de gamba's gaan! Ik heb ze zelf gister nog gehad, maar krijg nu alweer zin! Eet smakelijk vanavond!
Hahahhaa Hoop alleen dat het weeralarm niet van kracht word want ik ben een echte schijterd en kom dan zeker de deur niet uit !
Fijn dat het mag, ik wist het namelijk ook niet helemaal zeker! Weet dus al wat er hier morgen op het menu staat
Alles wat goed doorbakken/gekookt is mag je gewoon hebben... door de hitte gaan de eventuele bacterien die er in zaten allemaal dood. Gewoon genieten dus!