http://www.oprah.com/xm/moz/200712/moz_20071204.jhtml Dit is volgens mij de link naar dr. oz zijn dieet op Oprah's site. Heb het even vluchtig doorgelezen, maar daar staat het verhaal van die vrouw met fibriomyalgie. Hoort last hebben van je vingers ook bij Bechterew? Ik dacht dat dat alleen in rug en heupen zat? En dna ook in je vingers, wat naar voor je! Je bent echt geen zeikerd hoor, al krijg je vaak het gevoel van je omgeving dat je je niet aan moet stellen. Zo kreeg ik van de week een opmerking van een vrouw die zei: je moet genieten van je zwangerschap, je neemt de pijn voor lief bladiebladiebla. Ik kon haar wel door der kop schieten haha. Alsof ik niet dankbaar ben voor mijn kind ofzo?! Maar die pijn, die kan me echt gestolen worden en het is voor een ander makkelijk praten. Bij mij uit de BI zich steeds anders. Het 'verspringt' zeg maar. Vooral pijn in m'n si-gewricht, schaambotje en heupen. Loop ook scheef erdoor of sleep dan weer met rechts en dan weer met links. Maar dat schijnt erbij te horen omdat het bekken steeds op een andere manier instabiel is. Succes vannacht met slapen! Ik ga het ook zo proberen... Oh en die 6 paracetamol raadde de gyn me juist aan. Dus 6 per dag of 3 keer 2, om te zorgen voor een constant niveau in je bloed om die pijncirkel te doorbreken waardoor je minder moe bent en dus ook minder pijn krijgt. Want vermoeidheid en pijn werken elkaar in de hand. Voel je dus voorla niet schuldig, maar neem die paracetamol. Ik heb me ook over laten halen door de gyn.
Hmm oke goed plan dan Vlinder... heb het er vandaag met de arts over gehad en die vertelde idd hetzelfde verhaal als jij dus ik ga er ook gewoon mee beginnen En nee in je vingers hoort niet echt bij Bechterew... heb geen idee waar het vandaan komt? Maar ik merk altijd goed aan mn vingers als er ander weer aan komt.. beetje apart hihi Maar zal dat dieet eens doorlezen dan ja, als het niet al te lastig is vol te houden want op het moment (sinds mijn zwangerschap) eet ik ECHT alles wat los en vast zit hahaha En zeggen ze dat ja? Pfff mensen weten niet waar ze het over hebben! Gelukkig heb ik dat nog nooit te horen gekregen, anders zou ik ze meteen even bijsmeren met hoe klote de pijn is... heeft echt absoluut NIETS te maken met hoe blij je met je kleine bent!
Misschien zit er vocht in je vingers? Als het warm wordt, zwel ik altijd op hahaha, heb olifanthandjes en voetjes. Of is het ook gewrichtspijn? Dat dieet klonk wle ingewikkeld en ik moest bijna overgeven bij de gedachte dingen als spinazie en gember in een blender te doen en op te drinken... Ik heb namelijk een heel specifiek menu opgesteld sinds ik zwanger ben. Het meeste lust ik niet meer, echt jammer! Maar wie weet na de zwangerschap! En ach, mensen zijn best raar. Heb het idee dat het gros zich niet goed in kan leven en graag de boel bagetaliseert. En dna ga ik zelf ook denken: ik moet door blijven gaan en pak dan mijn rust niet genoeg. Maar nu heeft de gyn het echt afgekapt. Minder werken en meer rusten. Dus dat probeer ik dan maar he... Oh ik heb trek in een pannekoek met ijs en slagroom... Ik geloof niet dat dat bij het dieetplan van dr. Oz hoort
Haha olifantshandjes, klinkt uber sexy Nee het is echt gewrichtspijn.. irritant maarja shit happens! Heb het gelezen en het ziet er inderdaad ingewikkeld en niet echt lekker uit ik ga toch maar voor je pannenkoek met ijs en slagroom hahaha
Hahaha ja ik ben errug sexy op het moment... Oh ik kan niet wachten tot het tijd is om te bevallen! Dan kan ik me (hopelijk) weer normaal voortbewegen. Kan niet eens lekker knuffelen met mijn vriend, want als hij me rug aanrakt dan roep ik steeds: auw niet daar oehoeh kijk uit! Dan denkt hij ook: nou dan niet hoor... Echt leuk dus Oh die pannekoek met ijs en slagroom...