voetbalverslaggever

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mamabeer, Jun 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ligt het nu aan mij of maakt ie domme opmerkingen?? vind hem best irritant.
    Net ook weer zo'n debiele opmerkingen: heb je de bal niet gezien dan ziet de bal jou wel:(

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha hij staat hier net wat te zacht om het allemaal te kunnen volgen, word wel altijd helemaal opgefokt van die vent.. maar dat zal wel de bedoeling zijn :p

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja vreselijk,

Vooral als je niet kijkt naar de wedstrijd maar wel mee kunt luisteren.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik hoor die vent dagelijks, is niet niet live dan wel via PS3. Ben t nu wel gewend!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ja Frank Snoeks toch?
    Geweldig :D Lekker dom ouwehoeren die vent, en wij hier doen mee.
    'Wat een draak van een vent' Mwaoahhahaha
    Over Robben, ' Hier heeft de wereld op gewacht'
    Hahahaha, leuk man.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja net ook weer vertelde die dat japan ook een goal had gemaakt en zei een naam en daarachter aan niet de schaatser maar de voetballer(omdat die dezelfde achternaam als een schaatser had)...ja alsof we dom zijn? tuurlijk is het een voetballer geen schaatser

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahahaha, het is net een slechte cabaretier, geweldig :D

8. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het hele wk totaal geen sfeer hebben. het is zo droog als maar zijn kan en het heeft totaal geen sfeer. maar die comentator is het toppunt. je valt soms zowat in slaap. vorige week zag ik dat de wedstrijd afgelopen was omdat er reclame kwam. ( mijn dochter kijkt ik zit achter de pc )

9. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Pfff... wordt hier ook gek van die verslaggever pfff... wat een verschrikkelijke irritante vent haha:D
    Heb lekker eind met de hondjes gewandeld echt geen mens op straat te zien... wel hoorde ik overal dat voetbal en die gillende mensen dacht minstens dat het al 10-1 was haha:D

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik weet niet wie het eerst altijd deed maar toen kon je naar een wedstrijd kijken alsof je leven ervan af hing

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bedoel je die van 'Ja, dit had Robben nodig!' en 'Ja, het zou een sprookje geweest zijn!' ? :D

12. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    Hij staat er ook wel een beetje om bekend om te lullen zonder inhoud!
    Ik vind zijn opmerkingen ook errrrggg vermoeiend pfff!!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Aaaah nu weet ik waar ik die rete irritante stem van ken!!! Van dat rottige Fifa mijn vriend mag het spelen zonder geluid:D man wat word ik agressief van die vent...

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    owww pfff zelfs ik ergerde me eraan, hoe vaak hij er naast zat ook met opmerkingen...
    Nee nee ... dat was écht geen corner hoor... en dan kijken we de beelden terug en zie je dat de speler tóch gelijk had.
    En nee.. overeind, de scheidsrechter had gelijk, hier was niets aan de hand...!

Dan denk je nog.. hij ziet het waarschijnlijk beter dan wij? Maar blijkbaar niet, want uit de herhalingen bleek weer dat er dus toch duidelijk geslagen was of een elleboog gegeven...

*zucht*... wacht dan ook even mee de herhalingen af...

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind het echt een bloedirritante vent!!!
    Slaat echt nergens op!
    Een goede commentator weet spanning in een saaie wedstrijd te brengen, maar dit is echt drama!

Laatst bij een klein opstootje: OOOOOOOOH DIT LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dan weetie ineens wel sensatie te brengen, alleen een beetje jammer dat er dan niks van waar is.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh echt he!!!!
    Gisteren ook: Was absoluuut geen buitenspel!!!!
    Met de herhaling: oh euh, ja hij loopt behoorlijk buitenspel...

17. Dana

Dana Niet meer actief

whahaha, ik ben gelukkig niet de enige die zich eraan stoorde, hij deed net alsof Robben een God was, toen Robben miste en Huntelaar scoorde deed hij net of robben degene was die scoorde, wake up! hij was degene die miste!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha ja dat precies!

19. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Whahaha gister zie ie: Volgens mij wou Snijder op doel schieten....

En toen de wedstrijd hiervoor. PANELTY!! Oh nee, toch niet:( Iedereen stuitert op de bank van schrik

20. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat dacht ik ook nog.. En Huntelaar stond er wel mooi voor, maar hij moet hem er nog wél inschieten! Vaak genoeg worden dat soort ballen nog gemist, ook al zouden ze met zo'n kans moeten scoren..
    Was gewoon goed opgelet en goed gelopen ook van Huntelaar... En Robben had gewoon pech met die paal, maar het was toch écht Huntelaar die het mooi wist af te maken.

Share This Page