Vrijdag extreem warm

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    AMSTERDAM - Extreme hitte is in aantocht naar Nederland. In een subtropische zuidenstroming worden vrijdag in Limburg temperaturen tot 37 graden verwacht.

De hitte komt op gang tussen lagedruk op de Atlantische Oceaan en hogedruk op het Europese vasteland. De hitte zal ook in het weekeinde aanhouden als de temperaturen tussen de 30 en 35 graden komen te liggen.
    Ten zuiden van ons land kan het de komende dagen zelfs oplopen naar tegen de 40 graden. "Uitzonderlijk", aldus meteorologen tegenover De Telegraaf. "Het heeft alles te maken met een ideaal zuidenpatroon in hartje zomer", aldus Weeronline.
    Volgende week is het enkele dagen zomers warm met temperaturen tussen de 22 en 27 graden. Vanaf woensdag komen opnieuw tropische waarden in zicht van 30 graden of meer. Wel neemt de buienkans net als de afgelopen dagen toe. Ook de nachten zullen bijzonder warm verlopen met minima van ruim 20 graden.

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Het zou gisteren ook heet worden, maar toen ging het ineens regenen!
    Als het boven de 25 graden uit komt mag dat ook wel van mij. Met die dikke buik heb ik helemaal geen zin in die hitte. Op regen kun je je kleden, maar aan hitte is op een gegeven moment geen ontkomen meer aan.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    blegh, hier wordt het rond de 32 graden waarschijnlijk, maar dat is me net iets teveel van het goede :( Vond het de afgelopen dagen heerlijk, lekker buiten gezeten, maar uh, 30 graden of hoger is me nét iets te warm :D

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik ben de hitte nu al zat. lig loom op de bank niks te doen.... het mag van mij flink gaan regenen en onweren zodat het af gaat koelen.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Eerst zien dan geloven maar kom op met die warmte whoeeeeeehoeeee :D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh nee pliessss ik moet vrijdag ergens werken waar de airco het niet doet :(

En mijn oude collega een stijve nek krijgt omdat de ramen open staan :(:( Dan ga ik dood daar binnen

7. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Pffff.... hoopte inmiddels te puffen van de weeën ipv van de hitte....

8. NA2252

NA2252 Niet meer actief

Ik heb een bruiloft vanaf 12.00. Dat wordt leuk in mijn feestpakje.. :S

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Lekkkkkker...doe mij maar de warmte!
    In de winter klaagt iedereen over de kou en de regen, en nu is het lekker warm, is het weer niet goed.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ohh vrijdagmiddag is ook mijn werkmiddag.... in een warm zwembad. In het -normaal zo lekkere- warmste bad... en dan een actieve (aquarobic voor ouderen) les.
    Dextro mee en soep van te voren denk ik... en natuurlijk water... Hopelijk gaat dat goedkomen. Of hopelijk komt er gewoon niemand en blijven de ouderen heel verstandig binnen in de koelte van hun woning....

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Oh; wat heet zeg. 25 graden vind ik warm genoeg. Ik mag ook niet lekker bij mijn dochter in t bad ivm bevalling.
    Ben zoooo blij dat ik al bevallen ben. Theoretisch had ik nu nog zwanger kunnen zijn, dan was ik morgen of vrijdag ikgeleid omdat ik 43 wkn was....

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind het niet erg hoor dat het zo warm wordt, maar wel balen dat ik vrijdag een date met het UWV heb ;). Nou ja, om 11.00 uur, dus met de ergste hitte ben ik alweer thuis als het goed is...

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.819
    4.196
    113
    heerlijk, laat maar komen. Maar wel graag met zonneschijn erbij

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

heerlijk dat weer...
    vindt alleen erg voor mensen die nu werken...
    ik ben namelijk met zwangerschapsverlof en zit dan heerlijk in het water met dit weer lekker in de saduw en soms heel ff in de zon en goed insmeren en ben al lekker bruik geworden door in de saduw in water te zitten...

mensen die moeten werken heb ik meedelij mee.....
    en vooral voor de dames die zwanger zijn want die voelen de warmte tog al wat hoger dan een normaal iemand...

tip neem vrij en duik lekker in het water en geniet ff

15. Writer

Writer Niet meer actief

heerlijk de hitte:Dlaat het maar komen , sla ik wat zon en warmte voor de komende maanden op haha , van mij mag altijd zo blijven echt heerlijk , iedereen klagen over hitte ,nou ik niet hoor
    maar kan me voorstellen de mensen die moeten werken , of in flat wonen dat het te heet wordt

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dit is me allemaal te warm hoor....kan daar echt niet tegen...

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    903
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heerlijk,ik moet examen doen,gelukkig maar van 11:00 tot 13:00 dus dat overleef ik denk ik wel.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

neeee. kan nu al noiets laat staan met dat warme week. word ze hele dag met me reet in het zwembad

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Als 't echt zo heet wordt verhuis ik naar de kelder. Daar is 't tenminste koel.

Beetje warmte, alla, maar dit vind ik niet grappig meer!

20. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik vind t meer zielig voor mijn man: hij is stratenmaker :(

Deel Deze Pagina