Hallo allemaal, Mijn zoontje is helemaal gek op zijn "koko". Nu is zijn "koko" bijna helemaal versleten en zou ik graag een nieuwe voor hem willen hebben. Helaas zijn ze niet meer aan te komen in het lime groen. Ik zoek dus een groot formaat konijn van Happy horse in het lime groen. Ik geloof dat het konijn 38 cm is. Als iemand m heeft en m kwijt kan/wil hou ik mijn zoontje zeker aanbevolen!!!! Alvast héél erg bedankt, ook namens mijn zoontje!
Hoi, Ik heb eerder deze gepost. Nr 250 maar dan icl. muziekdoos. Misschien heb je toch iets aan. happy horse
Hallo Muis, helaas zijn juist de oren favoriet en hebben die van de muziekdoos konijn daar een of andere knoop aan zitten om m mee op te hangen. Ik heb deze in het roze voor mijn dochter namelijk. Maar bedankt voor het meedenken!
ow jee hier is eerder een topic voor geweest voor hetzelfde konijn..toen had ik er een en die heb ik ook vergeven .. maar het was toen eigenlijk ook niet echt te vinden geloof ik .. succes met zoeken ik hoop dat het je toch lukt !
hoi, wat je zou kunnen proberen is via marktplaats daar is een vrouw lieneke uit vlijmen die spaart knuffels voor kinderen die ze kwijt zijn heeft ze ze niet gaat ze toch opzoek geloof ik misschien dat je bij haar eens kan kijken of ze konijn heeft of misschien na het zien van de foto wel aan kan komen hier een willekeurige link naar 1 van de vele knuffels van haar op marktplaats Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen succes en ik hoop dat je snel een reserve konijn hebt veel liefs mieke