Kinderstoel

Discussion in 'De babyuitzet' started by Skatje, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Zaterdag gaan we kijken voor een kinderstoel..
    Nu heb ik de Bloom gezien, erg leuk maar ook erg duur..

En de tripp trapp van Stokke. Maar hier zit geen blad bij. Heeft iemand ervaring met die stoel? Is het vervelend dat er geen eigen blad op zit of mis je het niet echt?

2. Aura

Aura Niet meer actief

Ik durf je wat dat betreft geen advies te geven, maar wij hebben iig een trip trap gekocht (2e hands welliswaar) vond de Bloom ook leuk maar wel erg een kapperstoel en hoor zoveel goede verhalen over de triptrap, dus ik blijf hier ook even meelezen maar de gedachte van de Stokke sta ik wel helemaal achter.

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Op de beurs zag ik dat je nu ook een blad bij de stokke kunt kopen!

T is ene hele mooie stoel , maar wij vonden heb echt te belachelijk duur!!! Nu hebben we de tiamo van de prenatal en bevalt prima hier. Op mp staan ook stokke's, misschien een idee?

Groetjes, Sas

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een chicco ;)

maar we zijn aan het kijken voor trip trap ik vond hem alleen laag maar dat zal wel een mij liggen een blad hebben ze er tegenwoordig ook voor

5. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    De tripp trapp bevalt hier super. Ik vind hem mooi, praktisch, breek mijn benen er niet over, compact, kindje zit er goed in omdat je hem altijd kunt aanpassen aan de grootte van je kind en dat er geen blad op zit is geen probleem, want je schuift je kind gewoon gezellig bij je aan tafel, waardoor je er zelf veel beter bij kan met helpen. Hij past ook nog eens goed bij de rest van de meubels in huis. Ook de kussentjes zijn erg goed. Wij hebben een zwarte stoel, met lichte kussentjes erin en krijg ze altijd zo weer schoon en als nieuw in de was.

6. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik heb de Tripp Trapp en vind 'm erg fijn. Gezellig samen aan tafel, veel gezelliger dan zo'n blad ertussen.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij hebben de Bloom besteld, lijkt mij ideaal dat ze er gelijk al in kunnen liggen op tafelhoogte! gewone kinderstoel gebruik je toch pas na een x aantal maanden?

8. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Wij hebben de bloom en ze ligt er al in sinds ze 1 dag oud is (wel met zitverkleiner) heel fijn op tafel of bankhoogte dus lekker erbij, en ze vond hem zeker in het begin fijner dan de box, lekker besloten. Nu maar hopen dat hij goed blijft bevallen want hij is wel vreselijk duur, maar ze kunnen er in principe tot 36 kg in.

Vind het wel fijn dat je hem zowel met als zonder blad kunt gebruiken.

9. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben ook een bloom gekocht! Echt geen moment spijt ervan gehad! De baby moet nog komen, maar deze bloom kun je wel al vanaf dag 1 gebruiken in de ligstand.. Dat lijkt met superhandig! Nu is hij bij de babdump ook nog met korting! Scheelt altijd!!

10. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Als je de Bloom vanaf dag 1 gaat gebruiken zou ik er wel de 'snug' verkleiner bijnemen, anders liggen ze nogal hard en is de stoel ook een beetje groot, met de snug gaat het perfect! (tuigje kun je er in het begin gewoon uitlaten :D)

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga ook absoluut de Bloom stoel kopen!
    Eerder vond ik hem mooi maar te duur! Maar sinds ik heb gezien hoe fijn hij in gebruik is, en hoe lekker de kindjes erin liggen, ben ik verkocht!! ;)

12. Emme

Emme Niet meer actief

Wij hebben ook een Bloom. Echt, geen seconde spijt van gehad! Lars ligt er nu nog heerlijk in en straks als hij hapjes krijgt, zetten we hem in de kinderstoelstand. Hij is lekker hoog, dus dat zal vast prima gaan. Zoals Emmeken al zegt, is het wel handig de zitverkleiner erbij te kopen.

Enne, we hebben geen wipstoel gekocht, dus voor ons gevoel toch nog wat geld bespaard ;).

13. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Haha nou jullie maken me het niet makkelijk :)
    Mijn zoontje is 4 maanden en kan 'redelijk' zitten.. Ik kijk in de winkel wel waar hij het lekkerst in zit.

14. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Wij hebben de tripp trapp, gaan deze voor de tweede ook zeker aanschaffen. Doordat je hem kunt verstellen zit je kindje altijd goed. En hij is niet zo groot en breed (zitting) dus ze kunnen er al snel in en zitten stevig. Dat er geen blad op zit is voor ons juist een extra reden geweest deze te nemen, gewoon gezellig aan tafel erbij. Succes met je keuze!

15. erwtje

erwtje Actief lid

Dec 7, 2008
    226
    0
    0
    Wij hebben de bloom gekocht. Van te voren hebben wij ons neefje van 1,5 erin gehad. Ideaal! Ons eigen kindje heeft er nog niet zo veel in gezeten (gelegen) Ligt meer in de box/bed of schommelstoel. Maar ik weet wel dat we straks een hele fijne stoel hebben. Dat die in de hoogte verstelbaar is ook erg praktisch.

succes ;)

16. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Wij hebben de tripp trapp en deze bevalt supergoed, kleine man zit er prima in. Het grote voordeel van deze stoel is dat hij zo 'onder' de tafel schuift en zo een heel groot blad heeft. Hij zit op een goede hoogte, en wat wij graag wilden is dat hij echt met ons aan tafel zat en niet nog een apart blad ertussen in.

17. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Vanaf hoe oud kunnen ze in de tripp trapp?

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Wij hebben JUIST voor de tripp trapp gekozen omdat hij geen blad heeft. ;) Heel fijn, want je kindje zit zo direct bij het gezin aan tafel. Persoonlijk vind ik het best onhandig als we eens ergens anders zijn (bijv. in een restaurant) en ze hebben een kinderstoel met een blad eraan. De stoel kun je dan niet helemaal aanschuiven tot aan de tafel (want het blad van de kinderstoel zit er tussen ;)) dus je kindje zit dan ook verder weg. Maargoed, het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Als je van plan bent om een tripp trapp te kopen, zou ik je trouwens adviseren om niet naar de prenatal etc. te gaan. Daar betaal je veel te veel. Wij hebben hem via Duitsland besteld. Stokke® TRIPP TRAPP® Stoel Naturel: 119,97 EUR Daar kost ie 119 euro (zonder inzet, etc.). De verzendkosten zijn maar 8 of 9 euro. En een prima service, we hadden hem binnen 2 dagen in huis!

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Onze dochter zat er vanaf ca. 6 maanden in (wel met een verkleiner). Ze kon er direct goed in zitten.

20. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Tnx! Maar bij babdump is tot zondag 15% korting op alle kinderstoelen en die tripp trapp is volgens mij in de aanbieding voor 113 of zo :D

Share This Page