Ik heb hem!! Heb hem net even geprobeerd met mijn zoontje, maar dat was me toch echt wat te zwaar haha. (hij weegt dan ook 18 kilo). Vanmiddag even met mijn dochtertje erin proberen.
Op mijn rug, maar moet ik er wel bijzetten dat ik rugklachten heb hoor. Op zich was het wel te doen denk ik, maar had een beetje het gevoel dat ik achterover ging vallen. Dat zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik. Hij is sowieso toch voor mijn dochtertje bedoeld. Mijn zoontje loopt erg goed en hij kan de beweging goed gebruiken gezien hij niet een van de lichtsten is. Heb wel een vraagje, tot waar komt het rugpand bij jullie babytjes. Bij mijn dochtertje komt het rugpand tot aan haar nekje, dus die wordt niet echt ondersteund. Vind ik best een beetje eng, gezien ze nog maar bijna 3 maand oud is.
Wat goed dat je 'm ook hebt binnengekregen!!! Met het nekje van je dochter ligt het er denk ik aan hoe sterk ze al in haar nekje is. Bij Zoë ondersteunt hij haar nekje wel, wat eigenlijk niet echt meer nodig is. Jouw meisje is dan ook erg lang, of niet? Op de rug heb ik ook geprobeerd, maar daar is Zoë nog wat te klein voor. Dan hangt ze er een beetje ongelukkig bij... Maar dat komt vanzelf! Even een pic van mij en Zoë, happy met de Beco!
MOOI!! Eva zit er ongeveer hetzelfde in als Zoë. Ik had in het begin ook dat ik het nekje na een tijdje ging ondersteunen. Merkte aan haar dat ze moe werd om haar hoodje rechtop te houden. Dat zonneschermpje gebruikte ik ook wel om te voorkomen dat haar nek eroverheen klapte (klinkt wel eng zo, maar weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen)
Ik ga het gewoon even proberen en als ze te moe wordt om haar nekje omhoog te houden stoppen we gewoon weer. Ze is op zich al heel sterk in haar nekje, maar merk wel dat ik het nog een beetje eng vind. @ilse: is niet eng hoor, snap wat je bedoeld @lisszy: mooie foto! De grace blijft ook mooi. Ja, ze is wel lang, denk (moet volgende week weer naar cb) zo'n 67 cm.