Vinger in de keel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stroopie, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mijn dreumes van 14 maanden heeft de vreselijke gewoonte om haar vingers achter in haar keel te duwen met als gevolg, dat ze moet overgeven. Als we er iets van zeggen en dan ook gelijk die hand uit haar mond halen, ziet ze het als een spelletje.
    Afleiden helpt wel, maar ik kan haar niet heel de dag entertainen, zodat die vinger niet meer in haar keel komt.
    Herkenbaar voor iemand? En wat zou ik er evt. nog aan kunnen doen?

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Dit heeft mijn dochter ook een poos gedaan. Wij hebben het genegeerd en uiteindelijk is het over gegaan...

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idd negeren..

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Quincy doet dit ook vaak, we negeren het, en ruimen de overgeef op...
    Ze doet het volgens mij omdat ze het leuk vind om te voelen wat in haar mond zit, als ze de kans krijgt doet ze ook haar vingers bij ons in de mond namelijk

5. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    nathan heeft het ook een tijd gedaan, ik noemde hem mijn latente anorexia peuter. maar we hebben het genegeerd en het ging over.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Mijn zoontje heeft het 2 x een periode gedaan. Beide periodes gewoon genegeerd, want als je er wat van zei, vond hij het juist prachtig.
    Was soms wel irritant hoor en mensen keken me ook wel raar aan als hij dat in de supermarkt bijv. deed, maar goed, negeren is het toverwoord, kan best aantal weken duren hoor.

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Idd negeren, kan zijn dat het nog erger wordt als hij in de peuterpuberteit komt omdat hij dan zo zijn woede gaat uiten.
    Het gaat weer over, maar vervelend is het wel.

Deel Deze Pagina