alecto babyfoon dbx 88 of 99

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door koter, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    hallo dames,

ik kom er niet aan uit! Ik zit nogal te twijfelen tussen de alecto babyfoon dbx 88 en de dbx 99, beide hebben zeer goede reviews.
    Zo te zien zit op beide ook hetzelfde erop, en de prijs scheelt nihil (7 euro verschil). nu is het wel zo dat die dbx 99 de versie van conrad dan is, zonder naamplaatje van alecto erop, maar wordt wel degelijk gemaakt door alecto en is identiek aan die 99 versie.

voor welke zouden jullie gaan?
    Graag jullie advies!

2. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    volgens mij zijn er hier weinig ervaringen, haha!

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb alleen ervaring met de Alecto DBX88 en daar ben ik na 5 jaar nog steeds erg tevreden over. De batterij is inmiddels wel vervangen door andere oplaadbare batterijen, maar verder doet-ie het super! De andere ken ik dus niet....

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben de dbx 99 en mn ouders hebben de 88. Ze zijn beiden even goed en hebben nagenoeg dezelfde functies. Ik vind die van ons ( de 99 ) fijner en mooier, maar het scheelt echt zowat niets. Beiden een goede koop denk ik dus?

5. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Ok dank je! Zijn er echt nog specifieke functies die dan anders of handiger zijn bij de een?

6. Illy30

Illy30 Actief lid

15 mei 2012
    220
    0
    16
    Heb ook de 88. Tevreden over!

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Bij die van mij ( de 99 ) duurt het slaapliedje langer, een minuut of 5 of 10. Bij die van mn ouders ( de 88 ) is het liedje in 2 minuten ofzo afgelopen. Ik zet het liedje altijd aan als ik ze in bed leg dus vind 't wel fijn als het liedje lang duurt. Verder hebben ze allebei temperatuur, een lampje ( 88 met sterren, 99 gewoon ) geluidsindicator met lampjes, terugspreekfunctie. Dus ik vind puur de 99 mooier en het slaapliedje beter.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    hier de 88 en ook super tevreden over. slaapliedjes duren hier wel wat langer dan 2 minuten :(
    je kan kiezen tussen 1 van de 5 liedjes apart (dat duur maar paar min) of ze allemaal achter elkaar. en houd hij op dan kan je hem zo vanaf de ouder-unit met 1 knop weer aanzetten.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Hmm weet niet hoelang ze duren, maar kort. Ik wil 1 liedje afspelen tijdens bedtijd en niet alle 5 tegelijk, iets met duidelijkheid voor haar. Maargoed, al met al zijn ze gewoon allebei een prima koop hoor! ( Daarintegen heb ik weleens de babyfoon van de buren om op te passen, een avent en die is na net 3 jaar bijna niet meer bruikbaar )

Deel Deze Pagina