Dag lieve mensen! Nou zoals het onderwerp zelf zegt ben ik opzoek naar een 2de hands babydoppler liefs merk angelsound. Liefs
Ik heb hier een angelsounds jumper voor me liggen.. Met batterij, zonder koptelefoon, maar die kan je zo aanschaffen
Ik heb er ook een, maar die is bijna niet gebruikt en was 59,95 nieuw. Het is een Luvion. Ik heb hem in het begin veel gebruikt, maar omdat baby me nu in elkaar schopt , ben ik niet meer onzeker over het hartje. Voor 45 eu mag je hem overnemen. Tis veel geld, maar incl gel enz.
bij de Kijkshop hebben ze hem ook niet erg duur ook nog eens. Kijkshop.nl - Alecto Baby luisteraar BLX-10
DIe laatste is wel pas vanaf 20 weken te gebruiken... Ik had hem ook gezien, maar das de rede dat ik die niet wilde .
eerder kan je het ook horen hoor het mag ook, had het netjes naar gevraagd toen de tijd bij me Vk. alleen onder de 14 weken is het een beetje moeilijk te zoeken.
Oow haha, dan ben ik opgelicht . Zag namelijk die ook bij de babyland ofzo, en toen zei ze dat je het echt niet kon horen. Omdat ik niet ongerust wilde worden (of blijven, daar kocht ik hem voor ) heb ik die ander gekocht...
meen je niet, ik ben er erg blij mee met de angelsound. hier doet hij het meer als prima ik doen hem nog niet weg
Ik heb ook een angelsound liggen, met koptelefoon en snoertje om aan de pc aan te sluiten. Geen gel erbij, maar werk ook super met babyolie. Stuur me maar een pb-tje als je wilt onderhandelen. Hoef er echt de hoofdprijs niet voor te hebben.